Tak terniat....

Nabila:
           "Mama...mama..kenapa mama tak duduk satu uma dengan kita?"
           "Kenapa mama duduk uma sewa?"




Ayen : 
         " Atu ta inin...
          Tau menanis betetih...
          Tutahi ayi mata dalimu...
          Yan atu inin arti hatir diliku...
          Kan menhatus duta mu tayang...
          Tarna batiku tau terhomatantu...
          Tengakan....
          Tengakan atu...
          Tana tatu pitatu utuk diliku dan dilimu...
          Balek-balek tayang kana atu utukmu...
          Tana tatu pitaku utuk diliku dan dilimu...
          Balek-balek tayang kana atu untukmu..."




Maafkan aku...
Ampunkan aku...
Bukan niat aku...
Bukan salah aku...
Tak terniat untuk memisahkan hidup kamu...
Mungkin sudah takdir tertulis untuk kamu...
Jangan salahkan aku...
Jangan benci pada aku...
Tuhan menguji kamu tentang kisah itu..
Jangan bersedih tentang itu..
Kerna aku sentiasa sayang kamu..
Dan cinta kamu sentiasa sayang kamu...


kamu dan cinta kamu..

sayang fazly..muahh..

                                                                              fadzly




LOVE STORY
ashma_sayang kamu..







Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.