A Thousand Years


Assalammualaikum..
Hai..entry kali nih just aku share lagu yang aku suke sbb lagu nih masa en.suami ajak kuar pg tengok wayang kat jusco bukit indah jer..So x rancang nak tengok cite apa..Dah sampai di panggung wayang ade lak cerita Twiligh Breaking Dawn Part 2..Jadinya aku ajak en.suami tengok cite nih..Ohhhh..maigat... sOo sweeet sgt..tak tahu nak cakap macam mana..gile² lah suke cerita nih..Tak menyesal langsung..Dan aku tacing sikit masa ending cerita nih..coz lagu yang aku kongsikan nih menusuk kalbu aku..lagu nih hanya untuk suami ku yang tercinta konon nya..Bertambah rasa cinta gitu...awwwwcchh..hihi..jom dgr lagu nih..:)
(hanya sesuai untuk orang yang dah berumah tangga sahaja)



Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.