Saturday, 30 June 2012

Ubat HATIku :)

Penantian selama 8 bulan yang tiada jawapan..
Inilah hasilnya..
Aku redha, bersyukur, tabah dengan ujian yang ALLAH berikan..
Ia lagi kuatkan semangat aku dalam hadapi dugaan yang aku tempuhi...
sekurang²nya aku ada teman bila aku balik uma,
n bila suami aku kerja waktu malam..hehehehe..
Dengan p'stujuan aku ngn suami aku
kami beri nama mySON kami sekor nih
KUNING...a.k.a NiNg..
Mesti korang tertanya² kenapa kami beri Ning botol susu kan??
Sebab suami aku jumpa Ning kat dalam longkang yang kotor..
n ibunya tah kemana..
jadinya dia ambil n bawa balik uma..
sebelum dia bawa balik uma..
HAHAHAHA..suami ku sms dulu kat aku..
"b, pa bawa ank kucing blik uma boleh?
kesian dia, ibunya tah kemana.pa jmp kat dalam longkang".
hmmm..mulanya aku x suka..
sebab TAHI kucing membuatkan aku rasa nak marah..busuk..huh..
kesianya pasal..aku setuju lah dia bawa balik uma..
tunggu punya tunggu..
Lambatnya suami aku pulang dari kerja..x sabar nk tgk Ning..
Sekali kali PERTAMA aku tgk Ning..
Ya ALLAh..kesian bcampur baur dalam hati aku...
Sayu jer tgk Ning..sebesar tapak tangan besar dia..
haaa..sedih tgk..
Pastu kami pun bersihkan lah Ning yang kotor n busuk tuh...
N suamiku beli kan susu formula n botol susu utk Ning,..
Lgpun dia lgsung x pandai minum susu sendiri..
Jadinya kami susukan dia mcm BABY..hahahaha
Sampai lah sekarang..
Tgk lah hasilnya..pandai x b'posing..
Aku semakin SAYANG kat Ning..
Dia lah teman aku bila aku kat uma sorang²..
Kami nak b'DATING pun percaya atau tidak..
Kami bawa dia kemana saja kami pergi..
Kesian lah..
Dah la kecik, comil, x pandai minum susu sendiri lagi lak tuh..
Tuh yg kami bawa dia JEJALAN sekali..hehehehe..
Apa² pun aku BERSYUKUR dengan ujian yg aku t'puhi..
Semoga Ning dapat m'gubat kesedihan HATI aku nih..

mama + da'ah + Ning = LOVE FOREVER..






CeritaCinta_DatangDariHATI
ashashma_WithLOVE_ADHA+NiNg