Posts

Showing posts from September, 2016

Ikan Patin Durian Chondong terbaikkkkk!!!!

Image
Assalammualaikum..
Ehhhh.. dah bsawang ke blogger ni.. macam dah lama tak update cerita.. Dah pupus ker??? ciaaaa.. (~.~)
Taklah.. lom pupus lagi.. hehe ..cuma tak ada masa nak update ngan tak ade cerita.. tapi malam ni rasa nak update..
Cerita apa??? Cerita ni haaa.. Laki bawak pi makan ngan kawan-kawan kampung die kat kedai makan Ikan Patin Durian Chondong.. 

Dah lama sangat bual-bual baru arini bkesempatan nak pergi makan.. tu pon kawan2 dia bawa n tunjukkan tempat..tp tempat die uhhhh mak ai.. kemain masuk kedalammmmmmmm jalan nye masuk bkelapa sawit.. hahaha  tp perghhhhhhh.. rasa die terbaikk.. sedap langsung tak ada bau hanyir.. boleh repeat lagi hihihi
meh belanja gambo sikit.. tapi gelap lah.. xpakai flash hehehe





menu dia macam2 tp oder ni je.. power ikan patin masak stim dan patin masak paes.. tapi rasa nye aku lagi suka ikan patin masak paes..sedapppp..sotong tepung..ikan patin goreng die sedap siakkkk cicah sambal..ade pucuk paku lagi.. amboiiii bselera kooo.. nyum nyum
tapi air …