Posts

Showing posts from November, 2014

Sweet Memory Maternity Photoshoot

Image
Assalammualikum 
Wink.. Wink.. Kali ni nak cerita ambik gambo.. Kak yong ni nak sangat lahai ambik pic kenangan masa mengandung ni.. Yela 3 tahun menunggu.. Mcm2 saje.. So pujuk lah si kacak tu.. Kebetulan ari sabtu haritu 15.11.14 dia ckp die main futsal company die.. Tnya la balik kolbp, keje ke tak pas main futsal.. Biasa la pompan kalo tanya mcm pegawai peyiasat.. Kikiki.. Mcm2 ditanya.. Die kata half day je xkeje pas men futsal..So kepala aku pon ligat bfikir.. Hihihihi.. Pantang kalo cuti die kena ngn cuti aku..maklum lah cuti tak sama sbb dia kj roling shif.. Hah... Mula la ajk kesana la kesitu la, buat tu la, buat ni lah.. Maka ye pujuk memujuk lah ajak g photoshoot.. KAHKAHKAH (tak masal ketawa dah kenapa??) :p
Proses pujuk memujuk selesai, nasib baik nak layan kak yong ni.. Kalo x majuk sakan.. (Klu majuk pon bkn nye si kacak tu tau pujuk, wat dek jerk peten die tu..huhuhu ~_~) ok dah pujuk memujuk.. Hmmm.. Sape lak nk ambik gambo kami.. Bkn ke slame ni aku jer yg ambik gambo …

Selamat Ulangtahun Syg

Image
Assalammualikum..
Alhamdulilah.. Jodoh pertemuan Allah tentukan.. Genap lah harini 11.11.11 ~ 11.11.14 ulangtahun perkahwinan kami yg ke 3 tahun.. Amin.. Selama 3tahun berkahwin mcm2 dugaan, mcm2 halangan, pahit manis, susah senang masih bsama2.. Moga hingga ke akhir hayat dgn izin Allah..Amin
Untuk tahun ni tak sambut apa2 tak dpt hadiah ape2 pon.. Sbb en.suami kerja mlm,balik pagi, pagi2 plak aku g kerja.. Dpt jmp ptg time aku blik kj stgah jam saje.. Huhuhu.. T_T sedih tak??.. Xpe dah biasa kami bkerja..korban jelah masa bsama kjp pon jd lah dari dok bjauhan, mmg tak lah kan..hmmm ni pon xde cadagan nk sambut sesame sbb byk prepare brg2 baby saje.. Nnti lah ade ms insyaallah ada masa smbut lah potong kek sepotong kt secret resepi.. ( ^_^ sebenarnya nk mkn tu..hihihi)
Ni pon lagi sebulan dah nk bsalin hujung bulan 12..boleh la mintak mcm2..hihihi.. Konon2 nyer kan.. Mcm pas pantang xleh mkn.. Ngengada je lebih.. :p.. Agak2 en.somi pas baca blogger aku ni die ajk x g mkn kek secret rese…