Suplement Makanan Sunnah Qaseh Gold yang Terbaik bagi aku!

Assalamualaikum,

fuhhhh..rasa macam setahun gak tak aktiv blogger ek.. tah ape yang bz sangat sampai tak sempat-sempat update blogger..ngeh ngeh ngeh (^_^)

Masih ramai ke follower aku dalam blogger nih??
Harap masih ramai lah yang sudi singgah blogger aku ek..cia cia cia.. :p

Hari ni tah ape rasa tetibe nak update something..
ape tuh??
nih nak share yang aku amalkan suplement tambahan dalam tubuh aku nih ha..
suplement ape??


SUPPLEMENT SUNNAH QASEH GOLD
Sebenarnye aku amalkan pastu rasa feckback yang posetiv kat aku tu aku jual sekali..cia cia cia

Mesti ade yang tertanya-tanya supplement nih untuk ape..
Banyak khasiatnye.. suplement nih bukan nak putih gebu gebas tau..
Produk nih.. produk kesihatan.
Allamdulilah aku amalkan sampai sekarang..
membantu aku tenaga tambahan sebab penat seharian buat kerja,sakit lutut, demam, batuk, selsesema, merangsang susu badan aku, masalah cyst, keputihan & menstabilakan hormon aku.. (^_^) HUHUHU..alhamdulilah syukur ada qaseh..klu tak makan tu..jem badan tau.

Haa..jangan tak tau..anak aku pon aku kasi amalkan makan makanan sunnah nih dari 11bulan..alhamdulilah selesera makan bertambah, kurang demam, selsema, batuk (^_^)


Insyaallah qaseh gold membantu melegakan/mengatasi masalah selain itu
*Keletihan/kelesuan
*Batuk/sakit tekak
*Selesema
*Selera makan untuk kanak-kanak
*Resdung
*Ashtma
*Gastrik
*Gout
*Migrin
*Buasir
*Sembelit
*Masalah pra monopaus
*Tekanan darah tinggi/rendah
*Masalah wanita seperti keputihan & haid yang tak teratur
*Ovari cyst/fabroid
*Kurang keinginan seksual
*Anema
*Kebas-kebas ringan
*Susah tidur
*Sakit sendi
*Sakit tumit
*Stress
*Cepat marah

Insyaallah qaseh gold membantu:
*Membekal tenaga
*Awet muda
*Membantu usaha mendapat zuriat
*Melancarkan darah
*Membanyakkan susu ibu
*Menstabilkan hormon
*Menstabilkan mood
*Mencerdaskan minda
*Meningkatkan libido & keintiman suami isteri
*Melawaskan pembuangan
*Mempercepatkan proses penyembuhan
*Mengawal tekanan darah
*Menaikkan seri wajah
*Menambah selera makan kanak-kanak
*Mengurangkan demam, batuk, selsema

Produk nih boleh diamalkan untuk wanita bujang, wanita berkahwin,warga emas, suami/isteri, isteri/ibu, wanita mengandung,melahirkan,menyusu,pekerja yang menggunakan fizikal, pekerja yang banyak menggunakan tenaga, pasangan yang mendirikan rumahtangga, pasangan yang berusaha untuk mendapatkan zuriat, pelajar, kanak-kanak,lelaki & perempuan boleh amalkan..
sebab ramuan dia berasaskan makan sunnah iaitu madu,kurma,minyak habbatus sauda, minyak zaitun, buah tiin, air zam-zam, zafaran, gam arab, gingo biloba, sireh, tambahan qaseh kekanda ialah guarana, tribulus dan ashwaganda.tambahan herba untuk qaseh adinda passiflora, manjakani dan pergaga. untuk kalsium tambahan Qaseh premeir pula biji anggur, goji, ber, kranberi, kacang ginjal, & rosella. dan untuk qaseh junior ditambah dengan buah delima,kismis,kurma,madu,buah tiin, habatusauda air zam-zam,bayam,minyak zaitun, gam arab, ekstrak gingo,zafaran,dan garam bukit.

Alhamdulilah ramai testomoni customer bagi feckback yang posetiv.. insyallah dengan izin allah mujarab..bergantung pada setiap individu..

mungkin dikalangan follower aku nak mencuba khasiat Qaseh Gold boleh sms/wasap: 0147224147/0137224194 atau inbox ke fb; Ashma Alyman

terima kasih sudi singgah myblogger.
ashashma_withLOVEadha
M|A_nyawa&cinta


Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.