Rindu Kasih Arfieza Nurhana

6 Tahun yang lalu....
"Tok mak...Tok mak..."
"Kenapa ibu masuk dalam lubang tanah tu..."
"Ibu nak pergi mana??"


Aku tak mampu untuk mendengar 
luahan hati kecil seorang anak 
yang tidak tahu mengenal alam dunia yang nyata ini..
Hanya tuhan saja yang tahu...


Semalam aku terbaca sehelai kertas..


"Saya ada Ibu...
  Saya ada Abah...
  Saya sayang ibu dan abah..


  Dimana ibu saya berada?
  Dimana Abah saya berada?


  Saya ada kakak...
  Nama kakak saya N'ney..
  Saya sayang kakak saya...
  Selamat Hari Raya kakak N'ney"


Aku tak mampu untuk menahan sebak didada...
Aku tahu anak kecil ini sangat memerlukan kasih sayang seperti insan yang lain..
Yang aku mampu..
Hanya boleh aku curahkan kasih sayang ku kepadanya buat selama-lamanya...

 Nama dia nana..aku panggil dia adik...

Nie pulak Nana dengan kakak dia...N'ney..

 Nie pulak mak aku yang menjaga adik nana dari kecil.. 
Nana panggil mak aku atok mak...



Sesungguhnya..
Sayanglah mereka seperti mana kita sayang diri kita..


LOVE STORY:
Ashma_sayang kamu...

Comments

  1. :( sob sob sob...alahai xdpt byg kn bile bc ape yg dia tulis kn kt kertas tu kn...akk ni yg da besar bile igt arwah pn da meleleh ni kn lg bdk2 kecik yg x tau tu smua....Al-Fatihah

    ReplyDelete
  2. sedihnyaaa bace surat tuu. sobbs!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.