Perhentian Cinta...

Cinta umpama perasaan yang amat suci dalam hati...
Walaupun cinta itu hanyalah persinggahan yang sementara....


Ray    : Ariana adakah awak mencintai saya?
Ariana : Saya amat mencintai awak ray...
         Kata-kata awak adalah pengubat rindu saya..
Ray    : Terima kasih ariana,
         sekurang-kurangnya cinta saya terbalas...
         Ariana saya nak minta 1 permintaan daripada awak...
         Tolong  lepaskan saya.....

"Maafkan aku kerna aku bukan untukmu..
 kerna aku untuk dirinya...
 Walaupun persinggahan ini hanya lah sementara ..
 Tidak akan aku lupakan dirimu buat selama-lamanya.."

Adakalanya jodoh mendahului cinta......


CeritaDatangDariHATI
ashashma_WithLOVE_ADHAforever

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.