Majlis Sanding June & Eddy | 23.12.2012





Assalamualaikum..

Kali ni saje update pic sanding June & Eddy pada 23.12.2012 hari ahad..Masa nih datang jemputan adik akak ofis so ambil la gambar wat koleksi..mana tahu ade job orang nak ambik aku sbgai kemera girls diorang...hukhukhuk..amin jika adoh..

Pic yang aku tangkap ni tak ler sehandal kemera Canon ataupun Nikon yang selalu orang pakai tu..Tapi mungkin aku leh tangkap gambar sebaik mungkin bersama Panasonix Lumix GF5 aku..huhu..Gambar pun kalu tgk betul² ade yang out of focus n gegar sedikit (darah gemuruh..hikhikhik<konon²>)..Tapi x pe la just wat koleksi n pemulaan untuk belajar tangkap gambar..

Jika lah ade orang nak aku ambik gambar..aku leh ajer..x mahal pun bayaranyer...Tanya aku leh inbox kt Fb okey..Jom ler tgk picnyooo..sekiaannn...



















































Saya ucapkan Tahniah kepada pasangan ini..Semoga ikatan ini kekal hingga akhir hayat...amin..

Lokasi :  Tanjung Adang, Gelang Patah johor
Cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDariHATI

Comments

  1. ada bakat nih.clear gak kamera dia erk..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.