Assalammualaikum...
Update..update..update...
update blog sampai lebam ... (T..T) ...tettttt 
Kali nih nk update pasal makan...makan dan makan..
saya suka makan..yeahhh...
Malam semalam dating ngn en.suami sebelum teman dia pi main Futsal..
(tapi tidur dalam kereta sbb perot dah kenyang..hihihi)
kami dating kat warung Sup Gear Box Tun Aminah, Skudai JB jer..
Pembaca blog aku apa lagi jom try gear box kat sini..
kaw..kaw..kaw...meletup..sluppp giler.. 
Tapi warung nih biasa jer..tepi jalan..pakai warung tolak²tuh..
aku tak sempat nak ambik gambo kedai..
yela dating ngn husban..dia mana suka aku ambik² gambo nih.. :(
ah...dulik kan..ape yg aku dapat aku nk update juga kat blog aku nih..hahaha..
Paksa²..KAHKAHKAH..

Sup Gear Box Tun Aminah


tak boleh tahan mak tiap kali makan sup gear box ni..

Okey "mak" nak sambung cerita:
Sebenarnya aku tak reti makan sup gear box nih..
semua en.suami yag hajo makan.. (T..T)
Tahun 2009 kot masa pratikal kat HOTEL GOODHOPE skudai..
aku dok menyewa bilik kat Tun aminah..
N than aku selalu paksa en.suami aku datang tun aminah..
Padahal die dok kg.paya mengkuang gelang patah..
aku tak tahu pun jauhnya ya ampun..jauh giler..hahahahaha..
Naik motor RXZ lak tu..
dia selalu kata takut ada "pareaaaa" bawa parang kat area jalan lima kedai..
(penyamun bekulit hitam.. :) ..)
Sayang punya pasal dia kena juga la jumpa dating ngn aku..
HAHAHAHA..(ketawa jahat)
masa taun tu kami masih bertunang lagi..
Selalu tak tahu nk makan malam kat mana..
Kawan tmpt kerja suami kata area situ ada sup gear box..
so kami pun mencuba..
aku tak reti makan lagi masa tuh..
en.suami paksa aku makan n sedut sum sum tulang tu macam pic bawah tuh..
erkkk..mana reti..sedap ker??
Nak tak nak ikot je lah ape die soh..
skali try..
perghhhhhh..nak lagi "mak" tak tahan..sedap giler..hahaha(jakun...tettttt)
pastu slalu lah makan kat situ hingga la kami dah berkahwin nih ha..
rasa nak makan sup gear box jer mesti pegi sini sbb dah tekak LIKE kat sini..
Thanks baba ajar makan memacam.. :)

Okey nih pic paksa en.suami take kan picture..hahaha..
macam mata aku juling jer sbb dia tak nak ambik kan gambo..
sakit ati "mak" nak...
hahaha..last² dapat juga ambik gambo..uwekkk..
die punya pic tak ade..sbb tak sporting malam tuh..huh..

okey dah nak habis cita pun..
Kalau pembaca blog aku teringin nak makan sup Gear box yang aku cerita nih..
warung dia tepi jalan..area dengan pam minyak esso..
n berdekatan juga dengan Hotel GoodHope..
Jom lah cuba..dah byee..


Cerita Cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI



Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.