Berubah Demi Kebaikkan

Assalammualaikum...
Bismillahirohmannirohim.. Alhamdulilah aku masih bernafas di atas muka bumi ini untuk hari2 keseterusnya.. 

Fuhhhh ...( -..- )Sangat sangat dah lama xupdate dairi hati ni..last tahun lepas rasanya november 2013.. Dan hari ni aku akn rajin2 kan kongsi cerita hidup aku walaupun x ramai follower..hahaha..sadis... ( >..< )

Ok b'balik topik tajuk utama " Berubah Demi Kebaikkan " .. Ape yg berubah? Now aku pelahan-lahan pakai tudung.. Utk Allah s.w.t & suami..bila lgi nk berubah kan klu en.suami pelahan2 cuba ubah kita.. Benda baik utk diikut knp nk tangguh2..alhamdulilah terbuka hati utk berubah ke arah yg lebih baik..Insyaallah hingga ke akhir hayat & akan berubah rajin jaga solat.Amin..So skg aku selesa pakai tudung. Insyaallah kome2 yg baca ni pon berubah ke arah yg lbh baik lah ye..Amin 

Ehhh..dah lm sgt x update x tahu nk bebel ape ..kekok pulak ..hmm..untk starting bebel sikit2 jelah ye..hoho (~..~) 

And see my new photo untk tahun ni..

First picture pakai tudung..insyaallah doakan ya..

Blue blue blue ..fav my love :)

Candid picture 

And last picture utk starting cerita tahun ni..ok da da..

Sebenarnya banyak cerita.. aku jejalan g sana g sini banyak lah story tp satu2 lah aku story eh.xde masa jadi nyer tggu jer update story baru..so ni saje utk story starting cerita tahun ni..hoho.. :) ok bye2

Thank you buang masa baca story aku hari ni..hahaha 


CeritaCintaDatangDari_HATI
AshashmaWithLove_adha

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.