Tuesday, 5 August 2014

Alhamdulilah... 19 week ^_^ cerita aku..

Assalammualaikum..


Alhamdulilah..kandungan usia 19 week.. Bermakna 19 week, sudah 4bulan 3 minggu.. Lagi seminggu 5 bulan.. Perut masih kecik lagi..xpe janji baby sihat.. Minggu ni insyaallah nk g scan jantina baby n tgk cyst skali.. Adakah mengecut ke membesar ke..harap mgecut lah..Amin .. Sbb aritu g klinik cek bulanan doc kerajaan x nmpk lak cyst tu..mcm x puas hati..rasa nk g swasta cek lagi skali ade ke x de ke..tgk lah nnti..

Hmmm..Barang2 baby lom rasa nk beli lagi sbb x tahu jantina..2 3 bln bleh lah beli kompol wet sikit2..insyaallah ade rezeki boleh beli..

Bab mabuk lak.. Dah x mabuk dah.. Aritu je terseksa jiwa raga 2 bln pastu skang dah x mabuk2.. Mmg seksa bau masak ke bau org makanan ke bau wangi ke mcm nk muntah.. Nasi jgn ckp.. Mmg x lalu nk mkn.. 2 bulan lah en. Laki mlyn keranah n ape yg aku mkn die kena  mkn.. Hihihi 

Puasa ramadhan pulak alhamdulilah satu ari je ponteng sbb x tahan lapo.. Hihihi .. Terpaksa lopong satu hari.. Naik raya Adilfitri amboi sume mkn x ingt.. Mkn jerk.. Brulang kali.. Air batu balon smpai arini ambik hadiah sakit tekak selesema pns bdn dlm.. Ok longlai tp mak kuat masih bleh g kj wat kj lgi.. Dok ler ngade2 sgt nk MC.. Slagi leh kj.. Kj lah.. Ubt ttp mkn.. Alhamdulilah walau x sihat pon masih mampu wat kj.. Tpi malas wat kj hihihi..Ikut kn ati mmg nk MC tp kn mak lom pnh ambik MC lgi tok taun ni..hihihi nnti lah MC masih larat wat kj..:)

Perangai mgandung??? En. Suami jer tau.. Subhanallah ya Allah jgn lah ikut prgai ibu die ni Amin.. Mmg xleh bla lah.. Nk cakap pon byk sgt perangai xelok dari elok.. Yg xelok biar en.suami jer tahu ye :) .. Tpi yg klaka nyer part salah pakai kasut sebelah lain sebelah lain g shoping complex satu hal, salah naik kereta satu hal..nasib en.suami tegur klu x dah kn ketawa ngn org.. Knp tah lom nyanyuk lagi dah pelik2 prgai..hihihi 


Mengidam??? Mcm2 nk makan.. Ape nk makan sume dah dpt mkn..yg susah nk dpt tu diam jelah..mls nk request sgt..cian en.somi or fmly nk mcari..hihihi

Lagi kuat tido mmg lah..malas melampau2 hihi.. Jap2 nk tido jap2 nk tido..tapi skang dah kurang dah.. :)

Ok I atu aje pgalaman aku dalam ngandung 19 minggu nih yg aku nk wat kenangan dlm blogger .. ^_^ nnti bila2 aku update ya :) thanks sudi singgah..

Cerita cinta:
CeritaCintaDatangDari_HATI
AshashmaWithLove_ADHA

1 comment: