Wednesday, 20 February 2013

Luaskan Kuasamu Johor

Assalammualaikum
Kepada yang selalu sudi singgah blog aku n 
sedang follow blog aku..
Entry ni, cerita semalam..
En.suami ajak pi tengok bola LIVE
JDT FC vs Lions XII FC (Singapura)
19.02.2013 / selasa / 8.45mlm
 kat Stadium Tan Sri Dato Hj.Hassan Yunos Larkin..
kali pertama dalam hidup tgk bola kat staduim..hakhakhakhak..
En.suami dah banyak kali pergi sorang dengan kawan² dia..
aku jer slalu dia tinggalkan kat uma..sampai hati kan..hihihi..
xla..aku x kisah pun..xkan nak kongkong suami lak kan..
biarkan ape yg dia suka nak buat..buatlah..
Errrmmm...Seriusly aku memang tak suka tengok BOLA..
Disebabkan suami minat sangat bola, dengan rela hati aku kena minat juga BOLA..
sebab nak curi HATI en.suami...hihihi
K la jom layan pic kat bawah n perasaan aku kat sana..
aku sangat² la teruja & jakun bila sorak masa nak Goooooollll!!!!!!!!..
biasala orang kampung baru dok bandar..mmg gini jadinya..
kalau x kerna suami yang bawa mmg x kemana lah..hihi
tapi sekarang nih aku rasa macam nak pi lagi pun ade..
tgk juga keadaan..kalau suami ajak ikotlah..
kalau tak takkan nak paksakan..
hmmm.. keputusan semalam 
JDT 2-2 LIONS
tgk sangat streess..hahaha..sbb nk goll jer x gol²..
fuh..
eh..k la dok bebel² x benti lak..
jom cuci mata..;)


Pic bersama..sebelum game bermula 6.30petang dah sampai..hahaha..
tu pun dah separuh penuh stadium tau

tg baba sbb blanje tgk LIVE..

Hiii..sbelum masuk pintu stadium ade ramai noh org niaga..
so bkenan dihati pelekat kat pipi tuh..
aku rasa comel sangat & semangat
(tangan atas bahu mata naik atas sambil cebik :p)

On the way pi stadium

saje ambik pic si kacak nih..hihihi


nak jugak ambik pic


Aku sangat teruja..Thanks baba :0

Sangat lapar baru lik kerja so makan burger jer taham sampai habis game..


6.30 petang jer dah ramai mcm ni..btul² semangat kan org JB ni..:)

Masa tgk² org skali nampak minah ni..
hahahaha..
siapakah?
kawan akak opis tempat kerja lama..kikiki..
snap pic curi..wakakaka

suka sangat tgk en.suami senyum..rasa hilang stress.. :)


Model penyokong JDT


Dimana kami dapat dok di atas lantai kaki tergantung..
aku yang nk dok sini..xtahu kenapa..
rasa best kot..lapang depan mata aku...hahahaha..
tapi rase kong hajo..org lalu atas kaki kami..hihiihi..

time training panaskan badan..

mula² aku tanya en.suami..xjatuh & x kena mara ker dok atas tembuk tuh??
so en.suami kate..mmg mcm ni..xkena marah pun..ramai tuh yg dok atas tu nnti..
so aku sangat la jakun kan x pernah pi stadium..hihihi

Permain JDT panaskan badan..so seksi lah..:)

Suamiku sangat semangat..:)

:)

Masa nih nyanyi lagu kot..aku sangat teruja gelagat kat sana malam tadi..:)

Dibanjiri penyokong bola..perghhh...
first time kot aku tgk semua sgup tgk & sokong game LIVE..:)

Hahaha..brother ni npk aku asik ambik pic..poyo nih..hahahaha..ape² pun pis brother..


semangat²

semangat lagi

senym mu menawan aku tertawan..:)

Time wat ombak..best giler & teruja giler tambah jakun sikit..hahahaha

Suasana penyokong JDT


Pas nyanyi lahu negaraku..
baling tisu???
Pelik..adalkah mmg mcm nih??
Hapening giler..teruja sangat..:)

Jual air..DRIVE..ramai lagi ade jual burger..buah tah ape lagi..
kali pertama merasa pengalaman nih..hihihi..
teruja ley..last pic pemain main bola x der..
sebab aku sebok jerit² mcm hape..dok sorak..
xder masa nak amik pic..hahaha..lagipun jauh sangat..
xnampak pun nnti..bukan handal sangat pon kemera aku nih..hahaha..
ok lah ..dah habis cerita aku..nnti der cerita..aku kongsikan lah..hihihihi..
K..dah bye..
Go JDT go..
aley² aley² johor pasti menang..


Cerita Cinta:
ashashmaWithLoveADHA..
CeritaCintaDatangDari_HATI














No comments:

Post a Comment