New baby born photoshoot Harith Zaheen..:)

Assalammulaikum..

"Abadikan detik² kelahiran anak anda dengan setiap gambar bersama Panasonic Lumix GF5"
Berminat?? Jom booking..HAHAHA..pancing ek..saje je lah..ni pon sajer ambik gambar baby nih..aku mmg suka ambik gambar baby pastu edit..kemera x ler handal sangat sehebat Nikon mahupon Canon..ala kemera biasa jer brand panasonic..nk li kemera handal nnti ade bajet beli jugak kot..insyaallah..Tpi lumix pon aku dah okey je wat stakat rezeki skang ni..Okey abaikan pasal story kemera..so skang cerita pasal gmbar..

Kebetulan dah lama x ambik gmbar photoshoot..so akak opis aku baru je balik uma die lepas bsalin..baru 3 ari aku dah sebuk datang uma..pasalnye ape tah..aku pon lupa sbb ape..hahahaha..maka ambik lah gmbar skali..suke plak tgk gambar² nih..apa lagi jomm scrool..:)




















last pic skrin zoom snap..sbb terlalu comel..hoho..k dah bye itu saje pic yg lawo aku rase..
Klu ade sesape bminat nk aku ambik gambar n edit utk kenangan..
moh le booking cpt..hewhewhew..xkisah pre-weding ke..gambar prenent ke..family potret ke..xkisah pon..gambar xder limit..mana yg cantik ambik le..xkisah..tp copy right dari aku lah..hihi
Harga berapa caj???..ohh..xmahal pon..
Suka hati nk bayar berapa.. RM1 ? RM2? Okey jer..seiklas hati bayar dgn hasil gmbar aku ambik..Mana ada servis free kan..ok la tu seiklas hati nk bayar berapa..aku ok jer..sbb budak mentah jek..hoho
Tapiii tapi ada tapi..hihi
Duit minyak pergi lokasi pergi & balik, Duit burn gambar dlm CD, lain harga eh..hahaha..itu aku yg bagi harga..hahahaha..k dah bye.terima kasih singgah.:)
Oh ye lupa..Kak ton tahniah selamat mlahirkan anak yg ke-2..Alhamdulilah sepasang sudah..doa² kan semah pulak ye..k da da..


Cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.