Sunway Lagoon dlm kenangan :)

Assalammualaikum..
Hai hai hai..blogger..dah lama x update cerita baru..mcm2 cerita ada.. cume x sempat nk update je..cerita dah lama pon nk update jugak xpe lah kali ni aku nk update lepas g Pulau tioman kami pergi Sunway Lagoon pulak..Horeyyyy..hahaha..enjoy jek ek..x ilang penat pergi pulau tioman pergi pulak ke Sunway..Tapi g sunway ni disponser..hewhewhew..nk g sendiri mmg makan taun lah nak save duit..hihi..Sapa sponser?? Company en.suami..so benda free sapa x nk pgi kan??layan jerk..rugi x pergi toh.. so gambar x banyak sebab simpan dlam loker..rugi pulak kan x bawa skli Hp masa mandi..so gmbar yg ada ni je lah..untuk kenagan dlm blogger aku..so jom scrool sikit je gmbar nyer..:)

Kami naik bas pergi ramai²..tapi ade yg bpecah..2 3 org jer kawan en.somi join kami.

Yeahh dah sampai pon..Ni pon dapat snap sikit jer..candid dlm bas..

sampai je sunway ambik baucher makan n tiket..huhu..ramai masa ni yg pergi Sunway.. sbb company besar kan.so layan je lah..

Buat kenangan 1 pic kat dalam sunway..jadi lah..nk cerita pgalaman kat dalam sunway xder gambar pulak..tp memang seronok..sbb aku paling suka naik pmainan dalam sunway nih..hahahaha...en.suami penakut nak naik..ape pon x boleh..hihi


tadaaaa...ehhh..my sisto pon hado..
Okey skali jumpa my sista dlm sunway..hahaha..x lah dah plan jumpa kite org dlm sunway..kakak dri kampung naik kereta..aku dari JB naik bas..lagi best..layan gile² akak aku..x lah boring..aku ngn akak aku lah dok gasak main game kat sunway nih..rugi lah sape pergi x main x naik pmainan dlm ni.. :)
Yg terbaru ada 5D kena masuk..best giler..cume pnt brato je..xpe lah..bnda free layan..satu jer x dpt naik lagi..hoho..ape tah yg tbaru tu ramai sangat x dapat nak naik..xpe la next time pgi lagi klu ada rezeki.. nk cerita pon x der gmbar x syok..klu ada gmbar kan best..nk cerita aku naik kapal terbalik..naik jambatan gantung..ade pocong mcm2 lagi lah terbaru kat sunway..rugi la klu x fun giler2 kat sunway ni..ape2 pon aku hapy sangat..xpayah nk pikir sedih..ingat fun jer..kan best..huhu..rindu pulak nk g sini lagi..:)

last pic aku kat luar sunway..sadis x der gmbar kenangan dlm sunway banyak²..xpe lah x der rezeki nk ambik pic kt sunwey..next time nk ambik pic..huhuhu
k la x de cite sangat lah klu x der gambar..xsyokk..next time aku pastikan ade gambar pennuhi blogger aku eh eh..k dah bye tq reading my blogger

Cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatang Dari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.