Alhamdulilah...yeahhhh!!! I'm pregnent 5week

Assalammualaikum..

"Apabila kita redha pada sesuatu yang mengecewakan hati kita, maka percayalah Allah akan mengantikan kekecewaan yang tidak dijagka"

Subbhanallah, Alhamdulilah..Akhirnya...I'm pregnent 5 week!!!!!!...Hanya allah saja tahu perasaan kami.. 2 tahun 6 bulan kami sabar dengan ujian yg diberi..Arghhh..x tahu nak cakap ape..hanya sedih + gembira
.. sebelum dan selepas operation cyst mcm² dugaan yang aku tempuh dgn sabar..Tuhan saje yang tahu..Thanks husban, family & org yg kenali aku bagi semangat tak putus²..Hope kandungan ini membesar dgn baik & selamat..Amin..

En.laki masih dlm terkejut, terkedu, & blur..ok sama la ngn aku tpi tak terkejut sangat lah..sbb aku yang rasa deria nih..rasa 9 hari lewat datang bulan..plak tu lain macam jer selera.nak makan itu nak makan ini..Ade ape² ker?? akhirnya terjawab buat test UPT kat uma.. mula² tak nak check sbb takut kecewa lagi..tapi kuatkan ati try jugak UPT disaran oleh akak opis..masa tgk kputusan upt tu byk doa nih.. harap² 2 line..hukhukhuk..(aku selalu mgharap ^_^ ).. skali plup plup plup..samar² 2 line..waaaaaaaaaaa..terus nagis n tertanya diri sendiri..betul or x...Kejut en.laki die tak bangun..ahhh..terus mesej kakak kat kampung..tanya ape jawapanyer..kakak ckp jawapanyer ya aku pregnent n kakak soh terus g check cfm doctor..hari tu jugak g klinik nk cfm ngn doctor..sbb excted betul ke x ni aku pregnet..skali doc sahkan aku mmg hamil jangkaan 5 week..masa scan x nampak lagi tpi doc dah sah kan mmg btul aku pregnent..alhamdulilah..Tapi tapi tapi... Cyst aku tumbuh lagi belah kanan..ukuran 2.70cm..Erkkk xder pape ker??? Doctor kata x de ape²..dia nasihatkan jgn risau pasal cyst ni..nanti baby membesar, cyst akan mgecut..yeke?? ikut jer step kehidupan akan datang..aku redha..insyaallah tak ada apa² yg blaku..amin..

Doctor ckp minggu depan g klinik lagi..dptkan scan..so ikut jer lah step seterusnya..kawan² ramai tak tahu..yang tahu beberapa jer..Family org pertama tahu..hewhewhew..seronok diorang..aku pon rasa bahagia bila mereka gembira dgn berita ni..tuhan jer tahu lah perasaan ni..Diorang mcm biasa pesan jaga baik² bla bla bla..xleh makan itu..xleh makan ini..ohhh..mcm²..First time ni..sume tak tahu..so yg dah pregnent tu..tunjuk ajar lah yer pada kami..hihihi..

Thanks Allah & org yg mgenali aku tak putus² doakan yg baik² utk aku n beri semangat..terima kasih ya..N for husban..thanks for baby dlm peyut ni, b happy sangat n hope kita kekal hingga hujung nyawa..amin.

Dan akhir skali ni pic upt n scan cyst aku..jom scroll.



Ok dah bye habis cerita..terima kasih sudi singgah myBlogger..Oh ye..adakah ini baby Perhentian kecil terengganu? adakah ini baby shaklee?..adakah ini baby urutan tradisional flexlogi?? (cane eja..xreti..hoho)..omaigattt..ape² pun syukur dgn segala usaha..amin

Cerita Cinta:
AshashmaWithLoveADHA
CeritaCintaDatangDari_HATI


Comments

  1. tahniah,,, jaga diri k,,

    jemput singgah blog kita,,, ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah sista !!! akhirnya penantian yang penuh sabar diakhiri dengan berita gembira . jaga makan n jaga kesihantan yee . makan bebanyak tau ! nnt bby sihat . adeeb da ade kawan :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.