Team_ES_Malaysia 7th Generation Honda Civic Community

Assalammualaikum..

Om om om..ceritaku yang dah basi mahuku bangkitkan lagi..ngeh ngeh ngeh..
** Pemalas itu aku ( ^_____^ ) hihihi **
Entry kali nih pasal kereta club En.laki lah..
masa nih satu haribulan tigo duo ribu empat bolas.. 
(ceh...dengan bangga nye aku ingat tarikh entry cerita ni setelah sebulan berlalu ( >..< ) hihi )
** laki aku kate aku mcm "asoh" selalu lupa..nyanyok barangkali..kiki..xpe die gurau saje tuh.. hihi:) **
ok ok abaikan aku membebel tah pape ye..hahaha..sambung cerita ok..
Masa ni ade Community Team_ES_Malaysia 7th Generation Honda Civic kat Putrajaya..
Aku biasa lah xdapat ikut nak merajuk..kikiki..
maka dengan itu..Jeng Jeng Jeng Jeng..
aku melantikan diri sendiri sebagai pembantu photographer tak diiktiraf dari Southern ( ^__^ ) kiki..
OPAGAMNAM SYTLE !!!! :p
xmasal tetibe ek..lantak la..abaikan yer.. :) HAHAHAHA

Ok ok ok bile cerita nak habis ni kalau aku asik membobok tak kesudah wehhh..
jom sambung cerita..
aku nih bukan photographer lah...aku suka ambik gambo tu saje..
Myhobi..so ape yg aku snap hanyalah sekadar suka2 untuk kenangan dalam hidup aku..
dan Myblogger ni plak macam dairy aku n aku akan kongsikan pada umum..
and Let's go tgok gambo yok..
mari scroll ok :)

Team Es Southern (yg xder maaf yer)

halusnyer..xnampak ape..hihihi
ni Team_Es_Malaysia

Masa kami g Putrajaya berkonvoi..reramai..so masa kat haiwey aku snap snop snap lah wat kenang²-kenangan..sbb yg Photographer sebenar x join plak..so dgn rela hati utk kenagan aku snap lah..klu x lagi lawo2 gambonye diorg dpt dari photographer Es_Southerm..sori lah..den x pandai sgt ambik gambar..skadar suka2 boleh lah yer king² honda..so jom scroll lagi..yeaahhhbaaa yeaaabaaaa..











itu saje dapat snap kat haiwey sbb pki tudung so tudung nyer terbang² ko..klass tak...mcm DIVA melambai² tangan kluar tingkap kerete..HAHAHAHA..ok klu ade yg xde pic jentera mereka yg join ni maaf lah yer..itu saje yang mampu..yang lain gegar.. ( ^___^ )





dan yang ini pon sebenarnya banyak snap tapi x larat nak edit semua..terlalu banyak..lgipon ade yg laju sangat.so separuh kereta jer yg ade..klu yg ini pon xder pic jentera yg join maaf la ye..ni pon en.laki bawa laju² sbb nk cpt sampai ke hentian rehat R&R .dan aku cepat² keluar kereta x pakai kasut sbb nk ambik pic ni..huhuhu..sadis x...hihihi.. (+___+)

masa park kereta..keluar jalan ni g makan kt R&R tu lah ternampak stcker rare ni..haaa tu dia snap ah pe lagi kan..


ok dah sampai Putrajaya..


fuhhhh..sangat panas haritu..so aku aku dok saje kat tepi bawah pokok..jadinyer..event masa tu x banyak gambar lah aku ambik..maaf yer..terlalu panas..mcm nk pengsan..den ni x leh kena panas sangat..mengada²..pening lah..nk muntah lah ape lah..hihihi..pam² jer lah mengada pompan ye..hihihi..so ni snap dari bawah pokok saje..banyak² kete tp aku x dpt snap..x larat lah mak nak oiii...











masa ni tah ckp ape tah aku x dengar..hahaha..aku tangkap² gambo candid jer lah..hihihi ;p


tengah² sebok diorg cari port nk bergambo kat blakang tu kan..si Queen Southern ni plak apasal x ambik gambo kat sana kan..so xnk lepaskan peluang snap pic die..ngeh ngeh ngeh..jeles tak?? sbb pic yg kt blakang tu mcm semut..hahaha..halus no lahai..kikiki.. ( ^___^ )





















sesi ambik gambo ngn jentera mereka..ni saje yang ade..sbb ade yg sebok bgambo kat pat lain.. ( *___* )
hihihihi..ampun kan ya.. 




ok dah nak abis cerita..pas makan² kat area putrajaya tu snap pic last jentera diorg kat restoran herba..cantik tempatnyer..tp x snap gambo plak..nama restoran tu pon x tahu ape.makan bleh tahan sedap & xder lah mahal sangat..so tu saje itu cerita hari ini..da da

eh eh eh..jap...cerita kemain panjang kan..xkan x der pic aku..ofcoz lah ade.sekeping jadi lah..wat sejuk ati ni yg sudi snap kan pic..hihihi..wat kenangan aku bgambar dgn en.somi tercinta..muah muah...hihihi
 ( +___+ )

ok habislah cerita event Team_Es_Malaysia 7th Generation Honda Civic Community..
alhamdulilah..selamat pergi & balik walaupun ade terjadi yg x dijangka masa tu..amin semua selamat..
ape² event team Es jgn lah lupa bawa saye eh king kong king kong semua..hihihi..sbb suka sgt ambik pic jentera korg..owsemmmm lah..hihihi..ok dah bye bye..terima kasih sudi luangkan masa singgah myblogger yg x seberapa follower ni..tqvm..love you all.. ( ^____^ )

Cerita cinta:
AshashmaWithLoveADHA
CeritaCintaDatangDari_HATI


Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.