Family day Es_Southern

Assalammualaikum.

Hai cerita ni dah basi tapi saje nk update sbb nk wat kenangan dlm my blogger..hewhewhew.. (Aku suka cerita story dah basi..kikiki)

Ok start cita lah..masa ni tahun lepas December 2013..tarikh nyer dah x ingat..buat family day konvoi ngn kawan2 club Es en.hubby kat wet worl batu pahat..ok aku ikut saje sebabbbb aku kan penyebok..kiki..

Dan aku xakan lepaskan peluang snap snap snap..yeahhhhh..I love photography..(just hobi)..seronok tau kalu dpt pic yg clear..teruja habis..lagi2 kalu ramai yg suka pic yg aku snap..suka giler..rasa nk snap lgi & lagi..  :D

Jom tgk gambo..aku snap kluar kan kepala dari tingkap..perghhhh ngeri..diorg ni x reti nk bawa slow agknyer..sabo jelah.. 

Pic ni aku paling aku suka snap..xtahu knp..kemas jer..

Yg ni pic candid..cantik pulak aku snap..nasib king green ni suka..Wahh teruja n ada hati nk snap lgi & lagi..

Candid

Candid yellow 

Candid sky blue..

Yg ni photographer team Es_southern..die ambik gambo mmg gempak...terbaikkkk tokk

Ok ni candid sbb laju sgt..suke kemera men ni kluokan pale die..hihihi..n nmpk x pemandu tu buat peace ( >..< ) ¥

Ok ni bkn aku snap..ni kemera men snap..cantik kan..gempak giler mcm kt luo negara..jeles 

Ok dah sampai wet world batu pahat





Yg ni aku n en.somi lah..nk jugak pic bsama wat kenangan..

Ni kawan2 team en.somi nk wat group sbb nk main game air..huhu

Thank you en photographer snap pic kiut ni..en.somi hitam..HAHAHAHA 

Peace hoho thank you snap pic kami..seksi tol aku dulu..

Ni game air..tarikkkkk jgn x tarikkkkk ..hihihi

Candid gurau

Semangat tol ek

Yeahhhhhh tarik lagi..:) tu saje game nyer Pastu mandi2 je..

Ong ong ong :)

Ade gaye ler..sempoi

Candid 

:)

Candid lgi 

King..fuyooo

:)

All candid

Nk sekeping kate die..

Candid bang..ade gayer le

Mok

Si macho men photographer..snap sikit

Senyum palsu ke pe ni..hihi

En.laki ngn org kuat king

Candid king Es 

Ha ni pon king jugak sume king lah..haha

Candid

Candid 

Peace nk jugak kate die

Ngam xnk ckp pape

Aku of coz la selfie..dulu free hair

Ok dah nk balik..

Sblm tu snap dulu..All team Es_southern..tapi ada yg x join rasa nyer ni..:)

Ok dah habis kenangan story family day kat wet world bp.. Sume selamat pergi dah selamat blik..Amin..Xde ape nk cite sgt..ok nnti ada cerita lagi tau..tggu jer update k..

Thanks sudi singgah my blogger..

Cerita cinta:
AshashmaWithLove_ADHA
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.