Photoshoot AfiqaMilan

Assalammualaikum..

Harini aku update Photoshoot Afiqa Milan di Taman Merdeka Johor Bahru pada hari Sabtu 03.11.2012..Pada hari sabtu tuh ujan lebat sangat..Tapi aku tetap jalankan photoshoot sbb dah sampai jauh nih..Nak x nak ambik gambar juga..Cik model aku nih asyik la berdoa supaya ujan berhenti..Tapi ujan x berhenti juga..nak sedapkan ati aku cakap 'jap g ujan behenti la tuh menyambil solek muka makcik model aku nih dalam kereta"hihihi... Pakej solek simple tau..seb bek muka cik model saya dah memang comel tacap sikit pun dah naik seri..hihihi..

Sebab ape aku berani shoot gambar time ujan nih sebab aku yakin yang cik model aku nih pandai bermain post dalam myBABYlensa Panasonic Lumix GF5 aku..hihihi..dengan bantuan baju ceria cik model aku nih, mekup simple dari hasil tangan aku juga n crop ceria yang ade menyelamatkan keadaan sekeliling yang ujan agak lebat mase tuh...

Jangan salah kan hujan..kerna hujan tuh juga rezeki..amin...
(last² semalam aku demam,tekak perit,merengek kat en.suami tapi die x layan..sedih,pedih ati nih..hahaha..sob, sob, sob)

k lah dari aku dok membebel panjang² jom lah ape lagi yang kat bawah :


Model saya sangat comil walaupun hujan.. :)

Pandai post ek..

:)

Take gambar dari tab..huhu

hahaha..comil sangat la awak nih makcik..


candid shoot..:)

macam artis majalah INTREND la..huhuhu..

ecehh....ecehh..

Awak malu kan ade orang tgk awk posing..hihi..

Cer angkat tangan sikit..pun comil..

senyum sampai ke telinga okey..:)

Hujan masa nih terpaksa aku ambik gambar dari jauh n zoom saje..takut myBABYlensa aku kena ujan lah..

candid...:)

nak cakap ape lagi ek?

posing jangan x posing
senyum lagi okey


angkat tangan lagi..

post yang sangat cantik..

haaaaa..ape nk cakap lagi..pic awak sume cantik²..

cam x sedia jer??

sweeeet lah..


Permintaan awak nak gambar full kubu nih saya tunaikan..tapi ada meja kat tepi tuh..
i'm sori x leh nk elak lah..

sweeettt la hai..

:)

hahaha..comil post nih..

Permintaan saya di tunaikan..awak pandai post yang saya arahkan..:)..tq

Mekup simple + crop yg ceria + baju awak yg cool = terbaikk


cakk..hahah

macam pakai cermin mata lah

saya suke tahi lalat awak yg manis tuh..:)

tudung tu penting..berejam kan awak nk pakai..hihihi

sebuk lahai ngn tab die..


manis tak??

ambik pic pakai tab..:)..yg penting MYbabyPanasonicLUMIXGF5 tuh..hihii

aku pakai baju macam orang mengandung..hihihi..sweeetttnye ite..hahahahaha (puji diri sendiri)

okey last post sesame..hihihi..
candid post n thanks sayang dengan kerjasama my new job..:)

Okey lah dah abis photoshoot..Mymodel aku nih bukan sape pun..Adik ipar aku jer..hahaha..Muke dia n body die memang layak jadi model..Sangat pandai posing..Thanks juga pada myBaby Panasonic LUMIX GF5 aku kerna juga beri kerjasama dengan iklas..sayang myBaby Lensa..hihihi

Note:
Kepada pembaca blog kalu rasa teringin nak ambik perkhidmatan aku sebagai photoshoot korang boleh saje.. Tak kira photoshoot ape² tema..Dewasa, kanak², pre-wedding, family fun, ibu mengandung pun sangat dialu² kan..RM50++** saje..x mahal pun..sebab aku baru belajar photoshoot n cari income lebih.. Make sure bagi pendrive untuk softcopy okey..Yang RM++ tuh adalah wet minyak transport aku n comfirm photoshoot..( Aku SHOOT - COPY dlm pendrive saje - pastu PAY rm50 = siap ) Untuk pertanyaan  & tempahan boleh call aku 014 - 722 4147 atau inbox aku kat FB Ashma Alyman ..sekian terima kasih..hihihi


cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..




Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.