Putra & Putri Encik Boss...

Assalammualaikum..

Nie just take picture saje² aje..Xder seni pon aku ambik kali nih..hahahaha..lantokk ler..hihihi..Ni pon semalam pg uma encik boss menemani akak opis tujuan kerja opis..Jadinya aku x melepaskan peluang take picture..hihihihi..Ini anak encik bos yang baru lahir..baru harini aku nengok nyer..dah 3 bulan dah..Seorang anak perempuan dan 2 anak bujang lelaki..Done ker encik boss..(ikikiki..ketawa miang yer kak aton..<<< tetibe kak aton kena..hahahaha)..k la jom tengok² jap..






Aku tengok macam lelaki jer..hihihihi..baby lagi lum nampak gugurl lah..ikikiki...maap boss jgn mara yer..:)

anak bujang ke dua encik boss..

anak sulong encik boss..

K dah x der lagi gambar nak kongsi..ni jer la ade..nak citer panjang² pon bukan ade yng minat nak membaca sangat kan..So just share picture yang aku take n cakap sikit² jer..hahahaha..k dah bye..

Ending selalu membosankan kan..hahahaha
(bukan ape lah x tahu dah citer ape lah)

Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

  1. hikhik...tu la C Aina da cam boboiboy...umi dia kata dia x ske nk di pompuankan...maklumla da campo abg2 yg lasak2 belaka...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.