Oh indahnya cinta..

Assalammualaikum..

Hari ni aku nak update aku ambik pic kat Danga Bay..Hurrmmmm cantiknya...dapat juga snap..Asalnya semalam aku pergi RHB bank larkin on the way masa nak balik singgah jap kat tempat keja lama en.suami..So snap dan snap the picture..Masa nih dah petang dah dalam kol 6 lebih macam tuh la..wahhhh..suke sangat suasane masa tuh..cantik mata aku memandang..Jom lah cecengok sikit ape yg aku snap..









Mentang² ade kemera..asyik nk snap aje..kang dah xder mood mmg x snap la jawapnya..so memandangkan masih ada mood ada kemera ni, snap la banyak² semana yg mungkin n share untuk semua..huuuuu..k dah bye..hihi..

Thanks coming myblog...

Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.