Jom pekena cendol mamak pulakkk...

Assalamualaikum..

Memandangkan kerja² opis aku dah siap pagi² lagi...wahhhh...petang update blog ler katernyer..hihihi..Okey...Hari Jumaat yang berbahagia ini macam biasa lah..Macam dah lama sangat x melahu time rehat..Kaum² adam ada yang kat opis pi sembahyang jumat..Kaum puan² opis ape lagi melahu la..hihihi..Gelang patah jer..x jauhh..tapi rasa macam² ade kat cini..

Haa..ni ler nak citer topik kite pada hari ini.. Jom pekena cendol mamak pulakkk... Cendol mamak nih terletak kat GP berhadapan dengan kedai perabut Dian Seng...Tempatnya macam tersorok sikit di celah² kereta.. Uhh..sedapp pekena cendol sini..Ade mase orang jb mai ler Cendol mamak kat cini...Alhamdullilah murak rezeki mamak nih aku update kat blog aku..Tuh pun kalau sape yg sudi singgah bace blog aku la kan..terima kasih toh singgah blog aku nih..hihihi...

Ape lagi jom cuci mate...

Cik² puan nih memang die lah jadi interpremm aku nyer shoot..xpe²..i x kisah..i suke u..

ceh kak min malu² nk ambik gambo katernyer..duli ape ite..shoot jugak dah..

redup lahai time kami² nih ngah hirup cendol kat sini..

comil lahai ummi adeb nih wat muke rama²..hihihi

L.O.V.E cendol mamak

ni baru betul wat L.O.V.E cendol mamak

Ceh...gaya² filem hindustan..:)

Cendol²

cendol kacang siapp...

Fuhhh...

ape nak cakap lagi x tahu..hahaha

Haaaa..dah pastu letak santan..

Nah makcik makan nih cendol + kacang + jagung = tamak... hahahaha

Ni aku pilih..biasa jer..cendol jagung..

Nampak x yang belakang tuh over..

Hirup jangan x hirup..

Kak min malu² lagi nak ambik gambo die..lahaiiii..

kak min pilih cendol pulut..wow...

ambik² gambo upe aku nyer dah licin..kikiki..

haaa..kan tempat die diselindungi oleh kereta..

cendol mamak tu depan pusat perabut..nanti cari eh u all..:)

ni pakai mulas ais sendiri..bukan auto tau..

ni namenyer kak nor soh snap pic stroww nih..seni katernyer..

Menung dah kekenyangan ummi adeeb nih..

Nengokk tu licin gak..

Hihihi..dapat snap..pon licin gak..

Ye makcik u mau oder ape lagi...mau bungkus pula ka??

hihihi..mak jemah balik pasar..hahahaha

Kacak kene paksa snap..hihihi..mcm pelakon hindustan tau..

Haa..camtu la senyum rezeki masuk mamak..:)

Hihihi..smile.. 1 malaysia..

Murah saje eh..leh beli dan menikmati dengan nikmatnya..ape aku cakap ni..hahaha..


hahahaha..terima kasih kak aton tolong snap pic saye...huhuhu..sedih..sekeping gambar jer pic saya..x pe la..dah biasa..hihi..

k da..balik²..masuk opis..

Hahahaha..sudah abis ini cerita..nanti kalu ada ape² yang menarik aku kongsikan lagi ya dengan bersama² panasonic Lumix GF5..hahaha..nak jugak bagitahu..lalalala...k la dah habis cite tau dah bye..;)

Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..



Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.