Monday, 19 November 2012

Musim Durian Hujung Tahun 2012..:)

Assalammualaikum...

Tibanya musim durian..Bukan main banyak lagi durian kat kawasan kampung paya, kampung pok nih...Ohh..yeahhh...walaupun aku dok JB sebenarnya aku dok kawasan kampung jer..hahahaha.., yg penting aku dapat juga menikmati durian..Dah tuh payah tunggu balik kampung Muo & beli² dah..Datang opis jer dah ade durian kat pantry..wahahahaha...Terima Kasih Pak AYOB naaa sbb bawa durian yang banyak...ekikikiki...(gila)

Pulaknya nak sedapkan cerita...En.suami gila durian & asyik tanya, budak opis xder bawa durian ker..Kebetulan die minta hari sabtu haritu..Ada pulak durian si Pak AYOB naa ni bawa g opis..Banyak lak tuh..Haaa...hangkut bawa balik ler pe lagi...terbaikk....

Jom lah cuci mate pe lagi....

Okey..Ning x sabar nak makan durian..:)

3 Biji jer angkot..nanti cfm ade org bagi lagi durian nih..

sabo yer nih..ko nih ahh...x nyabo..hulur hilir..terempap durian kat tangan tuh baru tahu..

yang comil

buka yang besae baru power..

nyum² mari kita makan durian..sape x suke durian..rugilah sangat...

dah muka ambil bau yer ning..jap eh...tgu sat..

Nah..ambik..nak sangat makan..nah makan...

Settle ker??ikikiki

oh x sudah lagi yer nih..

snap orang gile durian...

sombong x nk pandang kamera..huh!!!!(x sporting langsung..)

Dah la tu ning..

Walaupun luar buruk..dalam dia terbaikkkk..

Nak lagi ning..hurmmm...

aku pun nk juga snap..lalalala

meh suap meh

habis dah..

selesai..mesti ikut petua..minum air masak pakai cawan kulit durian yer...

ha macam nih okey.. (;

last kenyang dah..ning pong pengsan..wahahahaha...

Kenyang oh kenyang..Sedap giler dapat makan durian sampai lebam..huhu..pening pale blakang cite..yang penting tengah musim haruslah makan durian..okey..dah malas nak bebel panjang²..dah k bye..:)

Terima kasih kerana sudi singgah myBLOG..
Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDariHATI

No comments:

Post a Comment