Thursday, 20 June 2013

Bagaikan Lilin..

Assalammualaikum...

Hai..harini aku nk kongsikan pada korang sesuatu..Apakah?? ni hah..benda alah untuk keraskan tudung agar tudung dipakai x jadi lembik-lembik tu... Kekadang sesetengah tudung cantik zaman moden nih dah ada jenis cotton kan..so susah nk pakai..Kalau dulu² zaman skola nak keraskan tudung skola pakai lilin..konon² nk kekal molek dari pagi sampai balik skola la..(bajet²)..kiki..klako kalo dikenang zaman skola dulu..hahahaha.. pakai lilin pon jadilah..Yg ada pakai plastik cover portfolio pastu gunting kasi selit kat atas tudung muka pun ada..tok tak??..hihi..(mohon ngaku yer sape yg pernah buat masa zaman skola tu..hahaha) jadinya zaman dah moden..dah dicipta sesuatu memudahkan kaum wanita untuk keraskan tudung..dok ler pakai lilin² bagai lagi kan..hakhak..so meh aku nk kongsikan pada korang..

Tada...ini lah dia..
Spray fabric strach for keras² tudung..baju kerja pon boleh..
biasa baju kerja badan b'unifom lah slalu nak kekal keras n tegang²...opss..jangan pk lain ok..hihi

Cara² pon ada blakang bottle spray

Kasi gosok tudung tu..
pastu spray mana yg nk dispray okey..nnti keras tegang lah tudung tu..

tadaaaa..siap kalo dah pakai molek noh hah..xler kendur²..lembik² lagi..hahaha

Rahsia yang nk dikongsikan ni pon..adik ipar yg ajar..aku ni lahai..g kerja jer pakai tudung..kekadang geram xslalu pakai tudung asik lembik lah x betul lah..naik nyampah kita..hihi..so korang try lah spray ni tok memudahkan korang pakai tudung zaman moden skang ni..Beli kat mana??aku beli kat maiden jer..sebab dekat ngan kawasan uma..kalau korg mana² pasaraya ada kot..cari jer..mesti ada..kat tesco ke ,gaint ke, cube lah cari eh..Harga x mahal pon..sebottle dalam RM6.90..Mampu miliki lah..

key dah habis cerita..TAJUK cerita main bedal jer..x tahu nk letak tajuk ape..hahaha...k dah tq for reading bye

cerita cinta..
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

No comments:

Post a Comment