Brother "H" with Sister "H" katernye..

Assalammualaikum..

Kabare u all..hak hak hak..Bahasa jawo kuo dah..ohhh yeeeaaalah..org jawa tapi x tahu ngomong jowo nk ngomong jowo..Eh ape melalot nih..dah dah dah key sambung cerita.. Arini mau saje² nk kongsi cerita mlm haritu saje ikot en.somi g ape tah jumpe² dak² HONDA ES..sooo saje je la boring ikot jelah ape aktiviti en.somi tuh..(wajib kaji selidik..hahaha).. blueekk :p

Tak silap malam rabu kot..lupa lah..hihi..Lepak² kat Taman Tasik Merdeka Johor Baharu..Mula² bosan la gak masa kat kedai makan tu..penah lak aku join² mcm ni..lak tu kenal lak budak² "H" ni..Pastu kua katernye nk ambik pic..WHAT??? ambik pic!!! oh yeahh.. i love photoshoot.. so dapat lah koleksi ambik pic kete² diorg..hahaha.. tapi tetap fail ambik pic waktu malam..chooiii..harus p'baiki n sentiasa belajar lagi shoot waktu malam..dumn!!!..

k jom cuci mata..scroll scroll jgn x scroll.

Brother "H" with Sister "H"
Kate en.somi ada gurl sorg ni mmg dah lama join club H ni.
wow!! sorg perempuan saje ker?? 
kaye sungguh gurl ni ek..kikkiki.. opsss.. :p
Oh ye x lupa yg baju merah dari kiri no 2 bediri tu tuan kepala club "H" ni..
en.somi lah yg habak sama aku..
ni ada yg dah balik n ada yg x dapat join..
ramai lagi ni x ada dlm koleksi pic aku..


saje ambic cengini..

hah yg tengah tu kete en.somi..

xpandai aku nk ambik pic banyak² kereta..x muat wey..

hah..sister ni lah yg aku ckp tadi..0ne gurl saje join club "H" nih..
yang pakai baju biru..sbla die tu peneman sis tu lah..
adik die kot..muka sama jer..x sempat nk bebual..
segan mak..

ni kereta owner kepala club "H" ni..
aku baru ikut sari..
x kenal sangat..


curi gambar en.somi nk uplod kat instagram..hihi

hah..combine pic colour kasi edit lah..

Key..dah habis cerita..next time kalo mereka ada jmpa siang aku mau ikot..sbb aku ni nk ambik pic saje..hahahaha.. kalo siang mngkin aku pandai sikit nk clearkan pic nih..kalo malam..faill say..fuhh..k dah lah dah bye..thanks for reading ya..

cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.