Saya dah ada ANAK baru...

Assalammualaikum..

Hai..thanks singgah myblogger..harini aku nk cerita pasal miaw miaw..jangan terpedaya ngn tajuk cerita ye..Inilah punca aku sakit kepala sampai ke harini..sebabnya...ada anak kucing dok pekik² memalam kat luo uma..mungkin sejuk kot..fuhhh...aku ni pantang sikit benda yg mbingitkan & bau yang busuk terlampau..memang lah aku akan sakit kepala sampai x tahu bila akan okey..ni punca si tenit nih lah kepala aku sakit..bingit lah bunyi die miaw miaw miaw..xlena tidur aku..grrrrr....sape lah yang buang anak depan uma aku ni..lagi lah aku sakit HATI..agrhhhh..stresss mak!!

Tetibe teringat masa ning masa kecik..fuhh..bising mcm ni jugak lah..tapi dalam rumah pon masih nk pekik²..macam org dera die plak dok pekik²..sakit pale dibuatnya..so skang giliran si tenit la pekik²..omaigat..bermula cerita lepas nih........

Minggu nih mmg aku tidur sendirian sbb en.husban kerja malam..sebelum aku masuk tidur aku jenguk jugak lah si tenit nih kat luo uma..kasi dia susu kambing n makanan ning sikit..mana tahu diam..Okey si tenit ni diam lah aku dok layan die..aku ingat dah x akan pekik² lagi..upenye x..sakit hati kau bila aku masuk rumah lagi kuat pekikan die..arghhh..stresss..so aku text en.husban suruh buang si tenit nih kat kedai makan mana² sbb x sangup dgr die dok pekik² lagi...jawapan die ok nanti die buang..fuh...dalam hati lega..kepala dah x sakit dari bingit pekikan si tenit..alhamdulillah..

Keesokkan pagi nye aku masih x jumpa lagi en.husban..sbb biasa lah die keje malam balik lewat aku terpaksa pgi kerja xleh nk tunggu die balik kerja..aku nih x leh g keje lambat..biasalah Agent..kena stnby sentiasa kalau pekerja ada masalah..Jadinya mcm biasa akan jumpa selama 2 jam saje bila en.suami kerja malam..tu pun masa aku balik kerja petang kol 5.30..so sblum en.suami g kerja kol 7petang tu dapat lah jumpa sekejap..Aku ingatkan balik kerja dengan hati riang balik uma berharap si tenit x der kat uma lagi..sekali..........................

abaikan sepah atas meja tu n motor tu ye..hihi..
point picture is si tenit n en.suami aku..

see...arghhhh...stressss mak nak!!!..sabo je lah..mcm biasa en.suami kasi masuk dalam uma..die bersihkan si tenit nih..lap lap mandikan..kasi makan kasi minum..kasi tidur sebantal ngan die..arghhhhh...gasakk.. aku tanya kenapa x buang lagi??..nak tahu die jawab ape?? (pa kesian lah...) okey okey okey..dah tahu jawapan akan datang..damn!! confirm die nak bela..ah masak masak..aku lah yg kena jaga mcm ni..fuh....pening ~..~ ...bersabar lah wahai semahhh..redhoo...

Anak kucing sulungku xmampu bkata apa²..sebab kalo die cakap mati gini dek terkejut kan..hahaha..ingat katun ke ape binatang leh bcakap..hahaha..Muka ning merajuk kan..okey si tenit ambik gambo lah pas nih dengan aksi² comelnya..grrrrr...nasib ko kecik tenit..


Maka ning membawa hati yang lara..KAHKAHKAHKAHKAH...masuk bilik tidur atas katil sorg²..hahaha..Nampak x die merajuk..baba die tidur ngan tenit tanpa mgiraukan die..hahahaha..lawak tol part ni..

Ada lagi part best en.husban dah g kerja..tapi nk ambik pic HP jauh pulak nk bangun kang gerak lak posisi yg blaku..Si tenit tidur atas dada aku..nk bahang panas aku lah tuh..Ning tgk dari jauh dgn mate x puas hati..KAHKAHKAH.. ibu & baba die mbiarkan tenit dekat ngn tuanya...hahahaha..maka die datang dekat ngan aku tedur kat sebelah pipi aku..aku nk gerak nk text ngn en.suami pon x boleh gara² dua ekor kucing yg manja..blueekkk..huh...

okey..dah habis cerita semalam untuk hari ini..da da..kesimpulanya mungkin en.suami nk bela si tenit..damn n redhoooo...k bye thanks reading mystory

cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CetitaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.