Thursday, 20 June 2013

Musim jerebu june 2013

Assalammualaikum..

Wink..wink..wink..Musim jerebu kembali lagi tahun 2013..sakit pale, sakit tekak, batuk pening sume ade..arghh..sempot rase dada mak nih hah...

Kat kawasan tempat kerja aku (PELABUHAN TANJUNG PELEPAS JOHOR BAHARU, PTP) dah ditimbus oleh jerebu terlampau..OMG!!!..Moga cepatlah musim jerebu hilang..amin

Pandangan dalam kereta..uhh..

Pandangan dari pantry opis aku..

Mask! Mask! Mask! pleaseee... 
Okey mask kat farmasi gelang patah sume habis..omg!!.. masih x dapat lagi mask..sementara tuh pakai ler purda² bagai nih..hahaha.. itu pun xboleh cover jugak..jerebu terlalu tebal..kena dapatkan juga mask tu ye..bahaya..demam batuk sakit tekak akan merebak tau..Mata pon jaga juga..kalau ade spek tu pakai ye..

hak hak..ni wat kerja rutin harian sempat nk ngambik gambo..
layan purdah jap cover mulut n hidung.. :)

Kepada pembaca blogger aku..jika kawasan kome sume dilanda jerebu maka pakai lah mask untuk menjaga kesihatan badan anda..Kurang² lah keluar jejalan musim jerebu ni yer..Yang rasa nak demam tu cepat² pg klinik cek kesihatan okey..key dah xder cerita..saje nk memenuhkan blogger.. :) dan thanks singgah

cerita cinta
AshashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

No comments:

Post a Comment