Tuesday, 25 September 2012

Berdating di Karnival Nusajaya..

Assalammualaikum...

Hujung minggu mesti nak kuar jalan dating ngan En.suami..Jadinya pergi karnival lah..mana tahu masuk tv..hihihihihi..Mana ada masuk tv...ingat artis bagai..hahaha..jom tgk pic dibawah..lalalala...

Ada lak orang nak snap gambo kami free dikala jalan² tuh..terima kasih eh..terasa mcm artis lah pulok..hahahaha.. :p

Sape kater g karnival panas??korang pg tengah hari terpacak sape soh..g ler petang² sikit..tgk aku santai² lagi tau..

Mesti nak snap bersama..sejati dan sejiwa katernya..huhuhu

Wahhh..ko semah dah macam artis korea datang malaysia lah...hahahaha..

eh posing lagi ko ni kan..

Like FB..Like MyBlog...hihihi

Saya Rakan NUSAJAYA..isteri kepada Mohd Adha..hahaha

Nakk sainnnn awal ashari...jgn jelez..mcm artis..lalala

Jom tgk konset..dengar nyer dgar wahhh..ade alyah orang gelang patah nyayi my fbret song lak tu..Kau yang terindah..for my En.suami..hihihi

Like FB

Cehhh..like wife like husban lah kuat posing..hihihi

Terima kasih kerana sudi datang ke karnival Nusajaya yang saya anjurkan..(puiiihhh) bajet artis lah...hihihih

Snap..sukenya diaa...

Ning pon ikut g karnival..hihi..dok dalam kete jer sian nya..janji dapat jalan ye sayang..huuhuu

snap² dan snap..

Say something this photo ya...

Awal ashari lah..hahahahahaha

Oh..pandainya anakku duduk di sed blakang dengan santainya menjadi penumpang belakang..hehehehe..(Good Boy)

Nak juga ngn papa dia..

Eh??...dah habislah..huhuhu..hari minggu korang mcm mana??hihihi..Ni dihari minggu kami..semoga hari minggu kami menjadi 3 Orang dan seekor kucing..amin...hihihi


Love Story by:
ashashmaWithLOVEadha...
CeritaCintaDatangDari_HATI..


No comments:

Post a Comment