Monday, 24 September 2012

Jom Ke Bazar Kaarat, JB... :)

Assalammualaikum...

Harini aku nak update pic aku pergi Bazar Kaarat, JB...Kebetulan aku sangat busan dan adik² ipar ku yang tinggi tapi kecik dan yang bulat tapi dah tua (hahaha) balik jb so aku ajak lah diorang pg bazar karat..(TQ sayang)..So x der ape pon kat bazar karaat..tapi aku suke sangat² pergi tempat² mcm tu..sbb ape..sbb mcm² ada..hahahaha...Marilah tengok pic² ku di bazar karaat.. Like fun okey..

Biola eh nih..hahaha..klasikk..suke²...mcm² ada nih kalu nk beli brg² lama buat perhiasan..:)


Mcm menarik jer pakcik tuh tgk barang² lama kan..huu..suke part tengok barang² lama nih..klasik..

Aku memang suke ambik gambo..hihi

Sambil² mesti nak ambik gambosesame..sudahh..gasakkan ler...

Xperasan sibudak tinggi tapi kecik nih snap pic aku masa nak pilih air ape yang sedap..lawa juga candid ek..

Bile dah jalan kan penat..tetibe ade botol minuman yang menarik perhatian aku..beli ler ape lagi..hauss dak..

Makan jagung pun nak snap...huhuhu

Dah makan jagung n posing jadi peniaga jap..hihihi


Nih abang² nih x pasan ker aku snap pic diorang jual barang bundle nih..syok bebual..nak niaga ke nak berbual ha..(x pasal² nak marah orang plak)

Snap sana sini mcm menarik jer rantai nih..harga murah saje RM14....Tapi aku lupe nak capai..hihihi


Hoii..ape snap²..buruk muke uh..

Kalau dah nama jalan aku akan pastikan aku akan beli subang..hahahaha..minat giler doh..murah lak tu 4 barang RM10..Sape x nak??hehehe

Sambo jgn x sambo kalu dah harga RM10 ok...

bajet comil lah tu...

Layan kak jangan x layan...

Say something this photo..haakhakhak

Sedih je muka pakcik..depan rezeki..jgn la sedih²

Cari ape lah tu sampai x sedar di snapkan..hahahaha


Borong jgn x borong..

Okey sampai sini saje nak share pic aku masa merongeng ke bazar karat..biasa² saja...tapi aku suka sangat pg mcm bazar karaat nih..tahu sbb ape..sbb murah lah..cantik tapi murah..hahahaha..


Story by:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCeritaDatangDari_HATI










No comments:

Post a Comment