Thursday, 4 April 2013

Bandar Melaka Bersejarah

Assalammualaikum..

Entry kali nih..banyak pic saje..tak banyak cite pun..masa nih cuti balik kampung..So kami baru balik dari Pejabat Agama Daerah Muar mohon kad pintar Nikah..udah 1 tahun lebih baru nak ambil surat nikah original n mohon kad pintar..kasihann..hahahaha..Dah tu kami tak tahu nak g mana, saje terlajak ke melaka..Tgk wayang n ambik gambar jap pastu balik..Penat taak habis pun lagi..Jom la saje tgk pic aku yg banyak jerawat time bulan mengambang nih..huhuhu..

Pisss...heee :)

fuhh..

MyHero

no komen

candid

Sweettt ker??

haaaa :D

ape nih bibir tu..

suka tgk pic nih

cakkk..uhhhhhh

ape nih

Model by AdhaMilan

main HP jer tau nyer

beca melaka..

hmmm...

control macho sikit

pissss

ehem²

beli²

try sikit topi nih..kekonon lah..

nak li ape kah?

heh heh heh

muahhhhh...

mama LOVE da'ah

cover²..hikhik

:)

ceh..model saya nih.. :)

Ade pelancong dari japanese..cer konon² ambik pic sikit.

Setia Hujung Nyawa..hahahaha

Sweet tak..sape nak jeles..sila komen nanti yer..

pisss.. Y

Bajet² nk post model muslimah lagi..aptb..

lambai² tahan beca..

i love MELAKA

Okey..dah habis gambar..tak ade ape nk di citekan pun..huhuhu..k dah bye..lalalala

Cerita Cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

No comments:

Post a Comment