Nasi Briyanis Nusajaya

Assalammualaikum
Nie cerita semalam..Boss belanja makan kat nasi briyanis nusajaya..
sempena kak Min & cik Hadapi pi umrah minggu depan..
n baca doa selamat pergi n pulang.
nyum² sedap juga makan kat sini..tapi banyak gile..
die ingat aku nih makan banyak sangat mcm 1 pinggan macam makan 2 orang..
fuh...confirm aku makan x habis.
pe lagi jom cuci mate..

muka aku mesti la tampilkan yg pertama..hahahaha

Ana malu²

Piss jangan x pis yer..

control..muka x tahan senyum..kemera girls lambat tekan button take picture..

yeahhhh...saya dah besar saya berani..hihihihi

fuh...makan terus demam..

kak nor kecik kurus..huhu

abg shuk bajet x nak ambik gambar

suka sangat raffi tu pahal..(kak min yg tepi tu yg nk g umrah) kak nor poyo..hahaha

en.Azalan bajet bajet..hahahaha

saya mmg comil..perasan ~..~

ni muka raffi aje banyak dengan abg yus kaki coolblog

senyum jangan x senyum..yg hujung tu boss pakai baju putih..
(yg nk g umrah tu yg agak² besar tu pakai baju dark blue..tu la en.hadapi)

haaa..ni makanan aku..makan pun x habis..tapau bawa balik..hihihi

kek ni sedap tapi semalam aku macam x leh makan terlalu banyak..
dah teringgat² kek ice cream oreo nih..
fuhhhh..tukang tolong habis en.din bibir..hahahahaha

Peh..peh..peh...mablesss..

ni model nasi briyanis bajet kiut..by En.Salim na...

Muka bulat mummy kina..kak aton..

ni model tudung ana farhana

Dah pic last..

Dah habis cerita..sebenarnya ramai lagi x dapat join sebab ramai ade job kat opis perlu disettlekan..so kasi gelak sikit sbb x dapat ikot..HAHAHAHAHAHAHAHAHA..(jahatnya saya nih)
k la dah abis pun cerita...last TERIMA KASIH BOSS blanja makan.. :)
mcm biasa..Thanks view my blogger..
byee


cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.