After operation Ovarion Cyst

Assalammuaikum
Selamat pagi..ahamduilah semua selamat jalani operation..aku masih mamai mamai n banyak tidur..dan aku xarat nk taip sbb tgn sakit n mual tgk tab lama lama..
Dan terima kasih doa baik untk aku n yg sudi mlawat aku.
Disi aku serta kan skali pic.k bye
Update by tab android china
AshashmaWithLoveAdha
CeritaCintaDatangDari_Hati
pic ovari cys 8cm kiri & kanan rahim..

tiub darah kotor selepas operation

selepas n sebelum pembedahan

dlam lif sebelumsampai ke bilik pembedahan..

xsedarkan diri..selepas pembedahan..

paling sakit cocok tang ni lah..xsuka tau..

Comments

  1. ayooo...besar jugak cyst ni.. I start follow u when...try to look picture n info about Pulau Tioman...cantik gambar2 awk ambil

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.