Berpantang selepas pebedahan ovari cysy


Assalammualaikum.
Malam ni saja nak penuhkan peti blogger aku yg x berapa ramai follower.tak kisah lah yang penting tujuan blogger aku ni untuk kongsikan pgalaman yang aku lalui n kongsi apa yg boleh..okey, Selepas pembedahan ovarion cyst mestilah kena bpantang macam orang bersalin..yela nak pakai lama kan..mestilah kena bpantang.So lepas je keluar hospital terus balik ke kampung panchor muo johor.


Hari pertama pantang dikampung..Sepatutnya kena makan ikan haruan tapi ikan haruan bapak aku cakap hilang dek terlompat lompat dari bekas besar yang bapak aku simpan kat kedai die..hahahaha..so x dapat la mam ikan haruan..sementara nak dapatkan ikan haruan mak mentua suruh makan pati ikan haruan.so tadi en.husban pergi la cari pati ikan haruan, geli gamat anugerah, & noni biodex..yang jeli gamat n noni biodex tu kakak aku soh mam..makan jela dah nak bantah bantah malas..hihi..cume mak mentua soh minum susu ape tah tapi en.suami x dapat jumpa lagi..xpe die tgah cari..nnti jumpa la tu..hihi

Hmmm..mak aku pelik kenapa x dapat ubat after operation..aku pun x tahu kenapa tapi sblm aku kua hospital ada la nurse enjet antibiotik, ubt tahan sakit..so ubat x dapat pengantinya pantang n mam yg boleh cepat sembuh lah..Makanan pun kena pantang x leh makan gatal gatal.gerak pun x leh aktiv sgt..tapi aku ni jenis agrasif la pulak sume nk gerak cpt..tapi aku akan cube garak pelan pelan..hihi..dah lah tadi pagi gedik gedik ngan en.suami sekali lutut en.suami terkena tempat operation,.pehhhh macam kena tumbuk..harap dalaman aku x de pape..hihi..tapi sakit leh tahan lah..huh ~..~ ..xmau gedik gedik lagi dah..

Hmm..k la x der ape nak cerita lagi..pic pun mcm biasa kat bawah ni.scroll saje.k dah bye


Thanks for reading
Update by tab android china



Cerita cinta
AshashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI


Comments

  1. mah.....mmg xde ubat pn org operate ni...dia mntk kite cr ikhtiar utk baik luka...ubt antiobiotik mmg dr hospital je dpt...ubt thn sakit smua xde dh

    ReplyDelete
  2. semoga mah cept sembuh yer

    ReplyDelete
  3. Ok ke makan harmony ikan haruan?

    http://legasikekja.blogspot.my/2017/08/task-21-risiko-tanda-dan-rawatan-saya.html?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.