Nothing to say..

Assalammulaikum..
Hai follower my blogger..topik kali ni cerita nothing to say for perempuan ni..huh..terima kasih alhamdulilah kerna mendoakan aku sedemikian..hanya Allah dpt membalas setiap kata kata perempuan ni..nk dijadikan cerita..siapa perempuan ni..Perempuan ni adalah akak ipar aku..xsangka kan sampai mation mation nama aku...mmg terbaik la..tak pe.aku tak kesah die nk ckp ape yg penting aku bukan mandul..Dia bukan Tuhan nk kata aku mandul..kalau betul aku mandul buktikan..so skang ni aku cool lagi.aku masih leh terima tomahan mcm ni sbb bnd ni x btul pun bukti x de..

Nak tahu sbb ape die dok mation nama aku mandul siap nama bapak lagi sbb fb lah..feeeeweeettt...lalalalala... terasa kot segala bagai wall aku yg dah post sebelum ni.nk ckp sikit la..fb kot mmg tpt dok bahan..pembaca follower aku pun kekadang mcm tu tol tak...tapi x ler sampai mation mation nama..sian jugak aku tgk perangai org tua ni..yela..ramai org dah tahu ape yg die post tapi masih x sedar diri dan suka riak malah bangga dengan kata kata die mation nama..aku x pernah lagilah tgk org pnye pesbook mation nama m` aibkan seseorg makluk allah tu..

Dengan ini saya megesahkan diri aku, aku teramat benci,meluat,menyampah dengan perempuan ni..sekian terima kasih..x mengaku jadi akak ipar pon x pe lah..terima kasih je..k la aku xder ape nk cite lagi kalau ade cerita tentang aku..aku akan kongsikan..

Update by smartphone tab android buatan china.

Cerita cinta
AshashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.