Dolan dolan at singapore

Assalammualaikum.
Hai hai hai pembaca blogger aku..kali ni aku nak update cerita petang tadi..Sebelum aku bcuti sbulan ni en.husban ajak aku pi dolan dolan singapore tapi ape kenama tempat shoping mall ni aku lupe..hikhihik...asalnye kami nk pi legoland jer..aku nk naik rollercoster lagik..tapi tukar plan sbb kawan en.husban nk li barang tawin tawin..lalalala..brg brg tu bkn kami punya..kami dok gambo jer..hahahaha..gempak kan..layannn..nk jugak standart datin kaw..kelasss nk pakai brand meletop..ada wang mampu la capai tapi en.suami sempat sambo jam casio G.shok ape tah..dok minat minat beli la..kang balik JB kempunan pulak..dapat la die..aku dpt ikot jalan jer..xpe aku mmg suka dolan dolan cuci mata.

Ok pendapat aku pasal singapore ni..fuhhh..aku puji dengan kota bandaraya die..sangat bersih,mewah,tip top...I like singapore..tapi aku tetap love malaysia..cuma terpegun dengan kota bandraya die..myby aku baru dolan dolan bndar die je..lum lgi pat len kan..myby insyallh ada rezeki aku akan mai lgi singapore..
Okeylah..aku x de ape nk cite lgi meh la tgk pic aku..kali ni blogger aku lain sikit sbb aku update pakai tab android china yg aku baru beli ni..hikhihik..so korg bca bogger aku jadi atas dok bebel bebel bawah cuci mata tgk pic..k la sampai sini jela eh aku..bye..

Cerita cinta
AshashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

hasil habuan en.suami

me & hubby

sempat nk take pic kat parking kereta

i love myhubby

ontheway balik ni dalam kereta..

dolan² n ambik pic saje kat Orchard Rd

dalam pejalanan pulang tuh..nampak ni..soh snap sikit//like..

ambik lagi pic

suke dapat habuan eh

pic lagi kat sini

myCute hubby..hahaha

muka x semengah

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.