Thursday, 11 April 2013

Myson sick

Assalamulaikum..
Hai selamat malam kpda yg sudi baca blogger aku.. Malam ni aku nk update pasal myson..hihihi :-) .. korg mesti tertanya myson????.. hihihi..myson tu mycat lah...kuning a.k.a ning.

Dah lama aku tak update pasal ning...arini saje nak update sbb ning demam dah seminggu..Rehat tengah ari tadi aku antar ning pi klinik Pet Paradise kt bbu...sian tgk dia bersin bersin dan bersin...pelik kan??? Pelik tapi benar...kali pertama ning demam flu,selesema bersin n ada kahak dlm tekak..olo cian ning..nak tak nak kena hantr juga g klini sbb sian sangat kat dia lemau jer..tido tido tido..

Oh yer lupa nk cite 2 minggu lepas aku ada kelas, baba dia dah balik kg dulu,.n than ning, baba die antar g check in at klinik..lgipun niat si baba dia nk ning mandi,potong kuku n sunat..so kena check in 4ari 3malam..

La ni balik uma demam dah seminggu..tanjat agaknye..sian.. k la aku pun x der nk citer pe lagi.gambar ning pun xder yg molek  yg ada gambar ubat jer..k sampai sini je la.dah bye.. selamat malam..thanks for reading. :-)

Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

No comments:

Post a Comment