Aktiviti Hujung minggu kali ni...:)

Assalammualaikum..



Haii?? Selamat pagi..Nama saya Rabbit Gamnam style..hahahaha..Saya berasal dari Korea..hehehehe (thanks kak aton bagi stokin yg cumil dari korea nih..hihihi)...Arini aku nak update ape aku buat di hujung minggu kali nih..jom kita membaca...



Rabbit stokin : ayaaakkkk....
Ning : Hambikk kooo...jangan nak selamat² pagi sangat..Bangunnn...dah pagii..
Rabbit stokin : Hey..ko jeles ker aku ambk tuan ko..lepas nih ari² aku disarung oleh tuan kau..HAHAHAHA(ketawa jahat)
Ning : Memang aku jeles..dah bagun..tanggal kau dari kaki tuan aku..dah pagi pun..bagunnn...(nada marah)

(Dialong adalah hanya direka semata²..hihihi)

Okey..malam yang mendamaikan..aku tido sendirian di malam minggu..(en.suami kerja malam lah)..aku telah dibuai oleh mimpi yang indah berada di korea..ecehhh...(sebab dah pakai stokin dari korea..hahaha)tu makan dia...jadinya keesokkan harinya aku bagun tido siap² kemas uma,sume bagai, ujung minggu nih x kuar pon so tebiat nak menjahit pulokk..haha..

Nih first time aku menjahit ape tah namenyer sulam si pari...tah aku pon x tahu ape kenama jahit ni..Tu pon aku belajar dari cik Blog lah..mana taknyer masa skola menengah dulu mana ada blajo..kelas hujung mana layak nak belajar jahit bagai tuh(nada kecewa ngan segelintir cikgu skola dulu)hahaha..so aku pong blajo ler menjahit sendiri..lalala..jahit ape nak tahu x???

Ni tah kain kapas aku li kat DAISO jusco bukit indah..sume barang RM5.00 jer..

Raben terpakai..

Butang li kat DAISO gak..

Proses nak jahit la nih..hihi

Hahahahaha..ni percubaan pertama..untuk akak opis nyer..aku wat casing hp..Siap name lagi..hahaha..


Okey nih la yang aku masudkan nih jahit si pari..aku x tahu namenyer..hahaha..jadi pong..benang tuh aku lapis kan 3 layer sebab aku nak kasi tebal..nih aku buat magnet frem peti ais..

Tada siap lah frem Tok gambar ning..

Cantik x aku wat..lalalala

Selain dari tuh aku wat lah tok gantung dalam kereta..hihihi

Okey..Dalam kesebukkan ning pon sebuk nak kacau aku..

Kacau sampai ke malam tido kat sini..k bye

Okey..sampai sini saja aktiviti hari minggu aku..x der ape nak cite sangat..just banyak share picture saje..k lah babaii...happy fun..

Cerita cinta dari:
ashsahmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI.
















Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.