Happy birthday Mymummy...:)

Assalammualaikum..


Huuuu..Arini 1 october, birthday mak aku..tapi aku x dapat balik kampung semalam tok sambut...sedih toh..pastu akak aku saje sakit kan ati aku,semalam dia potong kek n post kat fb..aku dapat dowlod saje..huhu..nada kecewa lagi...tapi ce tengok bapak aku..hihii..mcm nak main golf malam bute saje..hahaha..nih akibat kena marah ngan mak aku la tuh..sbb asyik pakai baju pasar jual ayam,ikan n sayo ari² last² kena mara my mum..haaa...tu pasal kena begaya saje..hihihi..x per..hensommm...

Hurmm..Ape² pon Selamat Hari Jadi for my mak ku sayang..Semoga Panjang Umur n di Murahkan Rezeki..amin...

Cerita Cinta:
ashashmaWithLOVE adha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.