Cinta alam semulajadi

Assalammualaikum,

Hai..arini nak update lagi gambar aku shoot pakai  MyLumix GF5 pagi tadi..Arini pergi kerja numpang jer...Sebab en.suami pakai kereta pergi kerja..Jadinya sementara aku menunggu akak opis menjemputku di tepi jalan depan uma aku, aku pon snap la someone yang menarik hati aku..ALAM SEMULAJADI di atas muka bumi nih..& aku edit just letak logo nama aku saje..colour picture aku x usik sbb nak bia nampak semula jadi..sekiann..jom nengokk..:)







Ni semua bunga rumput jer aku shoot..hihihi..saje ambil sebab nak bru belajar dunia photography..hihiihi..

Ni masa kat uma emak kak nor..so snap jap..cam menarik ajer..

Yang nih suami kak nor..sedang pasang² tayar basikal..oh yaaa alahh..nak bebasikal pepagi..
*maap tersnap tanpa bagi tahu..

jus picture
Gambar burung nih masa kat opis..die mnunpang tedunh..sian..hujan..so sempat snap..

Di sebalik tirai


lastly ni pic semalam..menunggu kak aton jemput kak uma 2 day aku numpang orang g keja..hihi..

Oklah nih saje pic yang aku snap..Esok nk shoot kat kota iskandar pulak dengan kakak opis..katernya nak snap pic anak² mereka..So insyakallah kalu ade ke izinan jadila photoshoot esok..Ni pun baru nak belajar shoot dari permulaan..X berapa pakar sangat..Dah minat punya pasal cuba jer la..janji ambik gambo..hihihi..Oh ye akak opis yang nak shoot tu jangan lupe bawak tikar mengkuang ker mainan ker bakol ker ape yang cantik tuh hangkut wat cecantik jer..hihihi..k la sekian terima kasih singgah & membaca  ya.. 


cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.