Hujan itu rahmat..:)

Assalammualaikum..

Nih Picture semalam..Hujan ditengah hari sebelum keluar pergi photoshoot kat Nusajaya..Aku just try ambik pic hujan membasahi bumi..Rasanya aku kena belajar macam² lagi dunia photography..Jom tgk dapat ker aku snap gambar hujan..:)

Ha....nampak x ujan jatuh tuh??

Shoot hujan dari tepi rumah aku..

Hujan di tengah hari..

:)

Hujan yang tempias di cermin..

Titisan air hujan..

Nampak x ujan jatuh?

Ceh..kekonon renung suaca luar dari dalam..

2 biji helmet milik jiran sebelah..hahahaha..

Dah habis gambar hujan..pasni ape lak yg aku nak ambik..en.suami kate ambik la gambar tahi ning..(dlm hati kate 'cantik ker gambar tahi ning tuh?'hehehe)..Gila..hahaha..Ape² pic terbaru aku akan kongsikan pada umum..huhuhu..k la aku pon macam nak demam nih kena ujan..huuuu..i'm sad..k dah bye..

Cerita Cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.