Kedai abah aku..

Assalammualaikum..

Haaa...kali nih update blog pic kedai bapak aku kat kampung..hihihi..Aku adalah anak keluarga perniaga..tapi aku sebok noh nk keja ngn org..wahahaha..saje nk cari p'galaman, tuh yg kerja mkn gaji..hihihi..Apa² pon aku x pernah lupa yang aku dibersarkan dengan hasil yang halal...Dan jom lah nengok gambar kat bawah lagi ya..

Inilah kedai bapak aku..kat pekan Panchor tuhh..Saje ambik kete² nyer skali..wahahaha..tu lum lori lagi ambik gambo..hahaha...kaya..kaya..kaya..Leman kaya..hahahaha

Kedai bapak aku jual barang² basah..ikan, udang, sotong & macam² lagilah ade..

Ni kucing rezeki namenya..cekeh jer..hahaha..kucing nih ada kat kedai bapak aku banyakk..

Ni untuk kapok ikan, ayam kalu pelanggan nak beli siap siang..

:)

Pokok kat depan kedai..redup jer..

Nih kat depan sungai tuh..Dok jalan depan sikit bgambo..hihii

Kelapa..sape nak kulit kelapa..hahaha..

Kucing handal makan kelapa..hahaha

ecehhh..

Kipas uzur masih digunakan..Di rendam oleh banjir..asal leh guna..

Mari parut kelapa yoookk..

Ni pancing bapak aku..Gila mancing nih..

Labu..oh labu..tapi nampak x sape kat blakang tuh..tuh bapak aku..demam..tah makan ape tah kene gestriikk lagi..ciann..mana lah abang long aku nih x sampai² lagi nolong kat kedai..

Sayor²..Leman sayor..:)

Ayam² meh kene sembeleh jom...

Apakah ini..aku pun x tahu..hahahaha

Reban pon nk ambik gambo..

Ni atap uma org aku ambik..hahahaha

aku pun x tahu kenape aku ambik pic nih..seni katernyer..

k last gambar..habis dahh..hihii

Okey sampai disini sajerlah gambar² yg ada..Next time nk update pasal kedai mak bapak aku lagi satu pulakk jual buah-buahan tempatan..hihihi..tapi x ambik lagi gambar full...Aritu segan nk ambik gambo..hahaha..Nanti tkalo balik kg aku ambik lagi..okey dah bye..

Cerita cinta
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..




Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.