Tuesday, 30 October 2012

Aku anak kampung versi 2012

Assalammualaikum..

Ini gambar masa kat kampung di hari Raya AidilAdha..Banyak pic anak buahh sajer.. Biasa la aku banyak anak buah..comil² gitu..kebanyakkan gambar banyak edit..hihihi...ape² pon jom la cuci mate..ayohhhhh...

Budak kampung..

sweeetttt..

x sedia..hahaha

mana kasut??

wasappp..

posing jgn x posing yer

:)

akal²

smileee...:)

Jomm balikkk kampung...

kakak ipar tiri n anak buah tiri

mak aku posing..kikiki

semua nk tgk luoo..

pandang²

cehh..nana..

uweeekkkk...

nana

:)

atok aku

atok nagn mak aku

hihihi :)

minum nakk

tehh secaweeenn

ayu ker

nampak x ade budak tepi tuh

Bersama kakak ipar tiri..

senyum sikit nabila

nak juga gambar

sweettt lahhh

:)

hahahaha

ecehh ayu la tu..

post manis...

melangkah untuk menyemberang ke uma nenek di depan uma jer...hahaha

poooottt..kentot..

tomey²

anak buah tiri dayani

Nampak noh nakalnyer..

konon juga nih

Sweeettt

Mika takut kena panas kena tido dalam bilik..hihihi

hihihi

Ini lah kampung aku..Aku asal panchor, muo

Konon malu lah tuh

Nice

tiga kanak² main daun kelapa..ecehh..

Dyana..adik tiri nana..anak kepada abang aku..

cangkung pun jadi

Nampak x kepala sape tuh..hahaha

Mak aku pon pandai posing tau..eceh..ecehhh ecehhh..


Last skali pic gambar lembu..sebab x puas hati x dapat snap pic lembu korban di hari raya aidiladha..huuuu..K..dah habis gambo dah..nnti ade lagi aku update yew

Cerita cinta
ashashaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI




1 comment:

  1. woit...ade plak akk ipar tiri..hihihi..akk ipar tiri tu kalau abg ko tu abg tiri la..hihi..

    ReplyDelete