My Lumix GF5...Ohh...myGATTT...:)

Assalammualaikum..

Hihihi..dapat juga kemera yang di idamkan..x dapat nikon pon x pe la..LUMIX pun okey jer..lain dari yang lain sikit..Hmm..pas ni x lah aku asyik pakai fon untuk ambil pic yang lelawo aku ambik tu..(kantoi..hihihi)..Beli kemera nih utang jer..kalu nak li cash rasa memang x mampu lah..Aku bayar bulan² jer...Agak bertambah lah utang aku tiap² bulan..nak dapat cash mmg haram mmg x dapat la....hahaha..Layan.....



Kenapa aku ambil kemera nih untuk pilihan aku beli??? 
Sebab pilihan tersendiri ler watper nak ikot² orang.. Kemera ni kecik macam kemera biasa tuh jer..Nikon kan besar & berat kan..nih kecik jer..so leh simpan dalam beg compac pastu leh masuk dalam panggung wayang..wahahaha..(dia ada bagi beg juga tapi malu mak nak bawa..takut kata menunjuk² hihihihi..so masuk beg jer lah)..kemera nih bleh gantung kat leher jugak macam Nikon tuh (tangan kat bahu mulut cebikkk biji mata tgk atas)..lak tu kemera nih touch screen..(kepala mendonggak aksi muka belagak..hahaha)..Dah tu leh terus edit dari setup die.wahaha..kelassss kau jahhh....(muka sombong) :)




Bukan saje dapat lens biasa..aku dapat 2 lens lagi.(free okey).lens yang besar nih tok focus jauhh sikit..Bape jauh tuh leh nampak bulu hidung dalam hidung kot..hahaha..aku lom lagi belajar & godek²..so x berapa pandai lah..hihihi



Kat sini aku downloads skali kat YouTube pancen kat dalam kemera nih ade ape aje..x payah la aku nak terangkan banyak² kan..k..selamat menonton..






k dah habis citer..tiap² bulan stanby duit tok bayar kat aeon okey..bahahaha..(kapoookk) .akak² opis yang x sabar tuh..nnti saya ambik pic kamu sume banyak² ye & uplod dalam pesbookk yer..huhuhu..For my husban pula..selamat mereadykan diri untuk menjadi model saya..hahaha..k..dah bye..


cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..

Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.