Sesi belajar Photography seara online..

Assalammualaikum..

Haii..selamat petang..moga hari lebih ceria dan bermakna dari sebelum nih..hari ini aku nak kongsikan sikit ape yang aku belajar..Aku nih dah berkahwin..Seorang surirumah, seorang pekerja & seorang pelajar "partime student"..Aku ambil jurusan Diploma Admin office..Aku belajar bukan di universiti tapi di training center ATC  yang terletak Danga Bay Johor Bahru tajaan dari UUM..Untuk seorang pekerja yang nak ilmu marilah belajar disini..Sesuai pada golongan yang sudah bekerja..PROMOT..hehehe... Ok tak lama lagi aku nak habis belajar dah & aku terfikir nak sambung belajar lagi..Tapi kemampuan belanja gaji aku tak cukup untuk bayar pengajiaan sambung belajar..(hutang sampai seribu x ke gila....hihihi)..Errmm..Aku rasa tergerak hati untuk belajar Dunia Photography pulak..Jadinya aku belajar sendiri jela memandangkan kemampuan aku x mencukupi..hihihi..Okey kawan² jom lah kita belajar dunia photography secara online.. :)




Okey disini lah aku belajar tip² utk belajar photography..Ni pun aku baru jer belajar sejak baru dapat kemera baru..hihii..Empunya page bi namanya ADHADI MOHD..mcm nama laki aku kan..hihihi..Kalu nak belajar percuma klik disini

Dan ini hasil nya yang aku dapat....



Sampai disini saja lah aku dapat kongsikan pada korang...k la..sama² ucapkan selamat berjaya..k.bye..:)

Cerita cinta
ashashmaWithaLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI..




Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.