Merpati Dua sejoli..:)

Assalammualaikum..

Semalam aku wat photoshoot kat Nusajaya, Puteri Habour..My model is anak² akak opis..Penjanjian hari sabtu sudah ditunaikan..Aku shoot x berapa pandai sangat..Asal leh ambik gambo dah ler..hihihi..Colour picture aku masih x edit ape² just letak logo nama saje..So jom cuci mata..Mana tahu ada yang cuci mata berminat nak ambik mereka dalam shoot baby kiko fesyesta..hahaha..

Model sicilik..
Muhammad Adeeb Irfan Bin Muhamad Arif
&
Helena Zahra Binti Mohd Hanafee

Inilah ibu² mereka
Kak aton a.k.a Norhalimaton Binti Esa
Kak nor a.k.a Norizan Binti Hussin

Bermula photoshoot..Berpeluh² aku ambik...yeaaahhh alahh renyoo budak nih..Jom nengokk..:)

L.o.V.e

Candid shoot..

Hehehe..:)

Yeahhh..nice shoot..

Bajet omey la tuh..:)

Pakai campak jer patung helena nih..ohhh..yeaahhh alahh..renyooo budakk..


Nih bear helena ape aku nak buat ngan bearr ni yer..

Helena ape kat blakang awk tuh...

Pandainya die..:)

Merpati dua sejoli..

Nice

Hoooo..

Si tamak..

Tomey x titew..

Ye ummi..

Helena meh tgk kemera la..

Fuhhh...air liukk tersembukk..:)

Eh ape ambik bola saya tuh..

Hey ni bola saya lah

Heeee.

Haaaaa..cak.

Kemam adeeb kemam..

Pic lawo tapi spooii ade apek kat blakang..apek ker mat salleh??hihi

Muncung jgn x muncung..

Moleknya sidebab nih..

So bediri bukan baring ler.

Lantak ko ler helena..nsib shoot molekkk.

Boll men..

Uhh..

Nice

Bak mari ite punya bola helena..

Ngerrr..



Candid shoot

Si comel mulut M'....:)

Bibir 'M' lagi

'M' seterusnya..yeahhh..

Huuuuuu...seksi bibir 'M' ku..

Gangnam style..:)

Model sicilik..wow..

Macam ambik pic sendiri jer helena..:)

Helena: Boooooo... Adeb: What stroonng with u helena??

:)

Pok amai²..

Tomey..


Heyy youu...

Hey..heyy..

:)

Ape nih usik² ite..

Grrr..lu langsi lu mati haaa..

Ombakkk..

Candid shoot..

Ape adeeb..

ite pon nk juga gamboo..

Sepakk kang awkk..

Penyekk jer adeebb..

Hewww..


Last penat ngempeng..x malu..hahaha..dapat snap curi..nak tutup la tu pakai payung..

Aku pon nak juga snap..yeaaahhh ala..siann xder sape ambik kn pic aku..hahaha..
*Kena terima hakikat seorang photograper mmg x layak dalam bergamboo...sbb dah mmg jadi tukang ambik gamboo..(hati rela)hahaha..jadi ler gini..:)


Okey..dah habis bergambar..pasni nak shoot sape lak yer..huhu..cer angkat tangan sape nak shoot pasni..huhuhu..balik kg shoot anak buah lak ler..hihihi..k bye..


Cerita cinta:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI




Comments

Popular posts from this blog

Ikhtiar untuk hamil

Rawatan susulan : Suntikan Lucrin

Sanrio Hello Kitty Theme Park & Thomas Town, Nusajaya Jb.