Thursday, 4 October 2012

Ada burung hantu kat atas atap uma aku oiii...

Assalamualaikum..


Kurr...kurrr..kurrr..Bunyi burung hantu atas atap rumah sewa aku..haaaa..seram sejukkk..Ini kisah malam semalam...Aku saje yang terbawa² ke ari ini..jalan ceritanya..lepas balik dari bawa ning g klinik dalam kol9 malam..aku & ning dah masuk pastu tutup pintu sume..balik si En.suami die buka la pintu, x ditutupnya..mcm biasa x der ape² mmg bia angin malam masukk..

So semalam balik dari klinik ning..aku masak tempeh & sambal kicap kesukaan untuk en.suami..pastu aku penat en.suami lak sambung masak..hahahaha..sedap  dia masak ayam masak kicap..Dapat ayam dari kawan tempat dia kerja...beso ayam tu..(terima kasih kawan en.suami yang baikk hati tu, kenyang kami)hihihi..

Okey sambung lagi..Sedang aku berehat di ruang tamu dengan pintu terbuka suami di dapur aku telah terdengar 1 bunyi.....

Kurrr..kurrr...kurrr..
Dalam hati "bunyi ape tuh..bunyi burung antu ker"..(dah seram sejuk nih)hahahaha..
Aku pun tanya en.suami.. "pa macam bunyi burung hantu jer kat atap uma"
Dengan bersahaja dia menjawab.. "tahu..dengar"
Eh laki aku nih x der perasaaan ker..hahahaha..
Aku pun terus cakap dengan diri aku sendiri " takut aku, tutup pintu la"
Dalam hati ada hantu ker..hahahaha..dah la aku selalu dok uma sorang² die keja malam lak..wahahahaha....abaiakan lah..en.suami pon mcm wat x tahu jer..jadinyer dia siap masak..n makan..kenyang aku pon tidur..die x tido lagi..masih tgk tv..malam tadi ade bola kot..macam bunyi tgk bola jer..lantak la..aku x minat pon tgk bola..bek aku tidoo...Lena aku tido malam tadi..x der ape² yang suspen pon..hahahaha...:)

Esok g kerja...cerita  kat akak opis..pasal burung antu malam tadi..hahaha..leh akak opis cakap "kalu ade burung antu kat atas atap, ada pontianak kat uma" wahhahaaaaaaaa...jangan ler..dah ler nnti aku dok sesorang..saje je kan wat takutkan i..wat suspen saje..tguu jer la malam ni lak yer..ade lagi ker burung antu tu bunyi² lagi..hahaha..

note: eh..tol ker akak opis nih cakap ek??hahahahaha

Story by:
ashashmaWithLOVEadha
CeritaCintaDatangDari_HATI




No comments:

Post a Comment